AX GT met dubbele Webers

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

mike bijlsma
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: SunFeb22, 2004 1:06:24 PM
Location: Denhaag

Post by mike bijlsma »

Brutus wrote:Okeej,

doe ik 200 euri? :D

Al kan ik het blok er niet eens zelf inzetten..


Daar mag je hem voor komen halen, stuur ff een prive berichtje.

mike

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Euh.. heb meer een afding bod geplaatst ben ik bang... Wilde een start maken.. zodat je het blok misschien kon slijten..

Ik heb er een leuk blok inzitten.. en dat werkt goed.. daarom zei ik ook 200 euri "MET de grote vraagteken".... :)

Dus ik zal je blok niet afnemen... Maar goed, 200 lijkt me op zich wel veel voor een origineel sportblok...

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

HAHAHAHA bruutje zit met een motorblok in zn mik :D :D :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

whaaaaaahahahahahaha.........hahhhhhhhh......AAAAAAAAAhahahahahaha

Misschien iets voor in de kofferbak ?......... :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

whaahahahaha, Brutus moet weer eens haantje de voorste wezen :lol: :lol: :lol:

Succes met inbouwen joh!!!!
Image

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Sport blok

Post by GTSPORT »

200 euro is toch niks. Het is jammer dat ik al een ander blok heb, want anders was ik erom gekomen. Ga nu een 1400 sport bouwen met snelle nokkenas.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Sander wrote:HAHAHAHA bruutje zit met een motorblok in zn mik :D :D :D


pffff. f*ck zeg...gelukkig niet bindend... :twisted:

en anders..... SUE ME..... Ik sta toch momenteel onder curentele!

mike bijlsma
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: SunFeb22, 2004 1:06:24 PM
Location: Denhaag

Post by mike bijlsma »

Hmmm ik heb het al door, een hoop verhalen en bla bla, maar niemand koopt wat.
als je niet geintresseerd bent moet je ook niet bieden, waarschijnlijk zitten er mensen met verstand op dit forum die met een hand te tellen zijn, de rest blijkt of het predicaat "weggooier" of mensen zonder geld die alles willen hebben :oops: Neem eens een voorbeeld aan 205gti.com, daar worden dit soort mensen geweerd.


Mike

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Erg vriendelijk van je Mike,..... aub eerst alles lezen voordat je met modder gaat gooien.

En sommige berichten moet je met een :wink: nemen.....

Ik ben trouwens zo iemand zonder verstand,...... ik zou hem graag willen hebben maar ik heb geen geld,.....kun je hem niet gratis aan mij geven als toch niemand hem wil heben ?

Cheers,
Rock's
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Rock's wrote:Erg vriendelijk van je Mike,..... aub eerst alles lezen voordat je met modder gaat gooien.

En sommige berichten moet je met een :wink: nemen.....

Ik ben trouwens zo iemand zonder verstand,...... ik zou hem graag willen hebben maar ik heb geen geld,.....kun je hem niet gratis aan mij geven als toch niemand hem wil heben ?

Cheers,
Rock's


Ik vind het idd niet zo slim van Bertje... :shock:



Aan mike: Misschien kun je deze jongen blij maken? http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=1418
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

mike bijlsma wrote:Hmmm ik heb het al door, een hoop verhalen en bla bla, maar niemand koopt wat.
als je niet geintresseerd bent moet je ook niet bieden, waarschijnlijk zitten er mensen met verstand op dit forum die met een hand te tellen zijn, de rest blijkt of het predicaat "weggooier" of mensen zonder geld die alles willen hebben :oops: Neem eens een voorbeeld aan 205gti.com, daar worden dit soort mensen geweerd.


Mike


Goh.. wat zal het een gezellige bende zijn bij 205gti.com :shock:
En suggereer niet dat ik geen verstand heb, want dat komt je nog eens duur te staan.... Life is all about fun! En dan nog, als jij verstand had... had je het wel eerder aangeboden in het juiste topic, waar hij nu ook bij staat! :evil:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Eerst volgende keer dat het hier weer over die motor gaat en er weer over en weer gezeurt gaat worden dan gooi ik het topic dicht, weg, en op slot, om het vervolgens weer te openen en weer dicht te doen. Ga weer es ontopic.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Van de week een zwarte BX GTI 16v gezien. Die zijn alleen met injectie gemaakt. Deze was van 1988 of 1987 dus nog zonder kat. Op deze 16v waren 2 dubbele solex carberateurs gezet, grom grom grom. Echt heel erg ruig. Niks geen injectie meer.....

Dus ik spoor deze topic weer aan voor mensen onder ons die graag expirimenteren. Het geluid van dubbele carbs is zoveel mooier!!!
AX GTi, sold!

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Dubbele carbs

Post by GTSPORT »

Mijn AX GT 1400 met dubbele webers is bijna zover om ingebouwd te worden. Dus zodra ie loopt laat ik het weten hoe ie klinkt.

axgt-er
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 235
Joined: SunJun15, 2003 1:58:46 PM
Location: epe

Post by axgt-er »

Heb je hem ook omgebouwd van injectie naar carb?? Is dat veel werk, dus wat moet je ongeveer allemaal aanpassen?
in ieder geval succes :D

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Dubbele carbs

Post by GTSPORT »

Het is wel wat werk ja. De kop van een GT is anders dan die van een sport. Dus het inlaatspruitstuk van de Webers past al niet. Hiervoor moet een verloopplaat gemaakt worden. Dit moet weer helemaal passend gemaakt worden met het blok en inlaatspruitstuk, frezen dus. Daarna moet je een carb ontsteking ergens vandaan halen. Want een injectie heeft geen vacuumvervroeger. En een benzinepomp moet op de kop gezet worden, want de elektrische pomp heeft teveel druk. En dan heb je het moeilijkste wel gehad.

Maar mocht je vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het wel,
Ik ben bezig met een website waar al mijn bevindingen over de ombouw opkomen, maar die is nog niet af. http://www.jcrucq.com/

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Dus als ik dubbele webers op mijn originele GT Carb. wil hebben moet ik ook een speciaal inlaatspruitstuk maken? :?

Ben zeer benieuwd hoe alles verloopt, want dit gaat vroeg of laat ook met mijn AXje gebeuren :P Ik zal je site zkrs in de gaten houden, mooie rode AX trouwens zijn dat 3-gaats velgen? :shock: Zoja kun je me het merk en type geven?

Image
Freude am Fahren.

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Verloopplaat

Post by GTSPORT »

Ik heb die verloopplaat in autocad getekend, als je interesse hebt kan ik die wel sturen want dan hoef je alleem maar af te tekenen en te boren.
Ik zet hem vroeg of wel op de site.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Euhmm tja ik heb thuis geen auto-cad. Op school krijg ik het wel, maar kan daar mijn mail niet openen. Ik zie het wel op de site, vroeg of laat.
Freude am Fahren.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

ik ben ook wel geintereseerd in die tekening !!!

Hopelijk komt ie snel op de site of stuur me ff een Mailtje AUB!

<<AX POWAH >>
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Post Reply