kachel doet raar......

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

kachel doet raar......

Post by pechie »

Al rijdend blijft de kachel het doen, maar sta ik stil koude lucht. Zit vandaag een andere kachel motor in. Dus die doet het in ieder geval.

Weet iemand waar ik moet kijken. Heb zo ene flauw vermoeden dat ik me koelwater maar eens bij moet gaan vullen. en ontluchten.

Voor de rest ziet het er goed uit. toch wel weer spannend Citroën rijden.

pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Uuh.. ja probeer eens te ontluchten?..
Altijd meer PK's dan jou!

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

Ik dacht even checken.... Het is alweer een tijdje geleden dat er een Citroën voor de deur stond. Gaan we vandaag doen ontluchten...

pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

En de radiateur ontlucht, en dat op een regenachtige zondag middag.... ontspannen doe ik morgen wel.

Ik moet zeggen de kachel is weer lekker warm. Alleen sluit het ontluchtnippeltje op de radiateur niet goed meer. Ik heb er even tijdelijk een gesloten systeem van gemaakt... hihihhi. komt wel weer als ik er radiateur in gooi. Wat een verschil zeg met me folg lesied.. Dit is echt tientjes werk tegen honderd eurie bij me golf....mmmm

dus we racen weer nu.
pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Post Reply