De auto heeft 2 NIEUWE draagarmen gekregen, 2 nieuwe Uniroyal Rain sport banden en een uitlijningsbeurt. Het probleem was er hiervoor ook en deze dingen hebben niets aan het probleem verandert!
Als ik boven de 60 mijn koppeling intrap krijg een een geluid te horen alsof ik over een hele fijnmazige klinkerweg rij. Het probleem is:
Het geluid is er niet altijd, en het duidelijkst te horen tussen 90 en 110 km/u. Zodra ik de koppeling intrap en gaslos hoor ik een aanloopgeluid. Het geluid komt ook voor als ik de koppeling niet intrap... Dan is het belangrijk welke kant ik op stuur.
Het grappige is, de stand van de stuur is ook belangrijk, als ik iets naar links stuur is het geluid vrijwel weg, en als ik iets naar rechts stuur word het geluid versterkt MAAR deze geluid is er niet altijd, soms is de auto stil, en soms komt het geluid terug.
Het lijkt alsof iets bij een bepaalde stuurstand aanloopt als de auto vanzelf afremt...
Wat kan dit zijn? Diff, bak, koppeling? Wiellager? Kan allemaal toch niet: geluid moet er dan altijd zijn?
Als het aanloopgeluid komt voel je dat ook in het stuur en vooral ook in de bodem van de auto...
Iemand een idee?