...en dan blijkt het ineens verrassend simpel te zijn, hè?kleutscher wrote:ah nu zie ik hoe het inelkaar zit
gillende ax bij wegrijden en lampjes
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
ok ik doe het dus nooit meer zelf:D
blijkbaar toch de snaar net iets te strak.
ik gister dus op de snelweg rijden viel opeens alles uit lampen motor etc.
leuk als je een zwarte auto hebt en het donker is op een drukke snelweg:P.
gelukkig ik goed verzekerd dus gratis sleepdienst naar een garage naar keuze en een leenauto die me gebracht werd. vw polo 1.4.
maja dit geintje gaat me wel 75 euries kosten(valt op zich mee) en dit rond de december januari maand met al die leuke eindejaars afrekeningen:S
als ik later wat meer geld te besteden heb wil ik deze risico nog wel is een keer lopen maar op moment niet:D(het knutsel werk is toch wel erg leuk)
dus vanaf nu tot dat ik qua geld zeer goed sta geen technische werk meer alleen maar schoonheids dingetjes:P
blijkbaar toch de snaar net iets te strak.
ik gister dus op de snelweg rijden viel opeens alles uit lampen motor etc.
leuk als je een zwarte auto hebt en het donker is op een drukke snelweg:P.
gelukkig ik goed verzekerd dus gratis sleepdienst naar een garage naar keuze en een leenauto die me gebracht werd. vw polo 1.4.
maja dit geintje gaat me wel 75 euries kosten(valt op zich mee) en dit rond de december januari maand met al die leuke eindejaars afrekeningen:S
als ik later wat meer geld te besteden heb wil ik deze risico nog wel is een keer lopen maar op moment niet:D(het knutsel werk is toch wel erg leuk)
dus vanaf nu tot dat ik qua geld zeer goed sta geen technische werk meer alleen maar schoonheids dingetjes:P
Naja, je hebt nu in ieder geval toch ook weer geleerd dat je een v-snaar niet te strak moet spannen.
Trouwens, het kan ook best zijn dat de snaar al versleten was en dat 't op spanning brengen 'm uiteindelijk heeft doen overlijden.
't Is dus wat dat betreft helemaal niet gezegd dat 't jouw fout is dat 'ie brak!
Trouwens, het kan ook best zijn dat de snaar al versleten was en dat 't op spanning brengen 'm uiteindelijk heeft doen overlijden.
't Is dus wat dat betreft helemaal niet gezegd dat 't jouw fout is dat 'ie brak!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!