
Hopelijk komt alles bij de 1.1 wat makkelijker los dan bij de GTI

(maar dat is nog niet voor héél direct, eerst alles vinden, zie gezocht)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Achteruit is niet gesynchroniseerd.lindap89 wrote:Heeyheey allemaal!
Ik zat ook dit topic te lezen, en volgens mij heb ik dat met de achteruit. Soms zet je m in de achteruit, maar dan staat hij er niet goed in (hoor je de tandwielen ratelen), dus dan zet ik m opnieuw in z'n vrij, trap ik de koppeling opnieuw in, zet m dan in de achteruit en dan doet hij het wel! Heeft dat dan ook te maken met de synchromesring? Het kan niet aan het ontkoppelen liggen aangezien je alleen schakelt vanuit z'n vrij natuurlijk![]()
Als hij eenmaal in z'n achteruit zit is er niks misdan rijdt ie perfect naar achter
In alle andere versnellingen heeft de auto nergens problemen mee en rijdt hij heerlijk!
Verder heb ik nog maar weinig verstand van de technische kant van de AX maar dat komt hopelijk allemaal nog
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).