Zeer vreemd geluid als ik over drempel ga
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Zeer vreemd geluid als ik over drempel ga
telkens als ik over een drempel of hobbel heen ga.
Hoor ik van voren en vreemd geluid.. ''van pok'' (moeilijk uit te leggen hoe het geluid werkelijkt klink)
nou is mijn vraag natuurlijk
waar komt in hemelsnaam dat geluid vandaan veren? of de draagarm?
ik ben inmiddels wel achter gekomen dat het bij de linker voor zijde vandaan komt.
misschien heeft iemand het zelfde probleem gehad en kan mij helpen (a)
Gr Emél
auto is niet verlaagt dus de onderkant raak ik nooit.!
Hoor ik van voren en vreemd geluid.. ''van pok'' (moeilijk uit te leggen hoe het geluid werkelijkt klink)
nou is mijn vraag natuurlijk
waar komt in hemelsnaam dat geluid vandaan veren? of de draagarm?
ik ben inmiddels wel achter gekomen dat het bij de linker voor zijde vandaan komt.
misschien heeft iemand het zelfde probleem gehad en kan mij helpen (a)
Gr Emél
auto is niet verlaagt dus de onderkant raak ik nooit.!
Electra is drama!
fuseee.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
zelfs als je hem zo niet kan bewegen kan die 'pok' maken
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
fuse is net een half jaar geleden vervangen beweerde de vorige eigenaar teminste.
morgen zal ik even wat foto's rond om die plek schieten misschien zien jullie wat vreemds ik heb er totaal geen verstand van..
waarom is techniek altijd zo ingewikkeld.
bij een brommer is het zo simpel
morgen zal ik even wat foto's rond om die plek schieten misschien zien jullie wat vreemds ik heb er totaal geen verstand van..
waarom is techniek altijd zo ingewikkeld.
bij een brommer is het zo simpel
Electra is drama!
-
- AX Spaster Mammer
andere kant of niet de goede boutjes erin gezet.... (ervaring )Emel wrote:fuse is net een half jaar geleden vervangen beweerde de vorige eigenaar teminste.