Ik heb het volgende naar de schadehersteller gemaild:
------------------------------------------------------------------------------
Het lijkt erop dat het voorwiel wat is aangereden (Bestuurderskant) aan de bovenzijde naar binnen begint te zakken. Of het moet me nu pas opvallen. Maar we hebben het nagemeten en met de waterpas gecontroleerd. Het aangereden voorwiel staat boven 1cm verder naar binnen dan de bijrijderskant. De auto rijd wel rechtdoor als je het stuur los laat. Ik maak maar heel weinig kilometers dus ik weet niet wat dit voor gevolgen over een jaar kan hebben. Of het wiel schuin afslijt? Op de foto is het zichtbaar maar met het blote oog beter.
Tijdens dat nameten viel het op dat 1 veer onderste boven zit. Dit is op de foto wel heel goed te zien. Blijkbaar past het op beide manieren.
Aan de ene kant zie je eerst 3 spiralen tegen elkaar. Aan de andere kant zit dat boven.
Bij de bestuurderskant zie je onder de motorkap aan de bovenkant van de veerpoot ook dat er een schaaltje scheef staat. Aan de bijrijderskant staat dat wel recht. (misschien iets met elkaar te maken).
En aan de bestuurderskant staat de stuurkogel niet meer loodrecht op de stuurstang. De stuurkogelhoes komt nu ook een beetje in het gedrang. Begint alles nu schuin te zakken of zat dit al zo? Op de foto zie je aan de bijrijderskant alles recht en strak op elkaar aangesloten. Aan de bestuurders kant gaat de stuurkogel scheef richting het schutbord en sluit die minder mooi op de veerpoot aan. Als op het uitlijnrapport wel staat dat alles recht stond, dan is het na reparatie gebeurd.
Geen idee in hoeverre dit kwaat kan of erger kan worden. Het in ieder geval melden is nooit onverstandig.
------------------------------------------------------------------------------
Volgende foto's horen erbij:

Zie ik spoken?