wat = de topsnelheid van een 1.4 gti?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
wat = de topsnelheid van een 1.4 gti?
AX GTI best ever !!!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Maar jij hebt geen GTI maar een singlepointAspeve wrote:'t Gebakkie loopt met de Furio 1400 motor 186km GPS. Moet sneller kunnen> katloze pijp eronder, spaghetti, lichter maken etc.
Probleem is wat TTF al zei: echt lekker rijden doet het niet. Vermogenswinst is meer interresant voor de stoplicht sprintjes in mijn geval.
Wil niet lullig zijn ofzo, maar een GTI lijkt helemaal niet op andere axen, en ook niet met topspeed! En zoiezo, hele onderstel is beter, ik vind het met een ' normale' ax bij 130 al hard gaan (en creepy, zweverige sturen, trillen weet ik het:P), terwijl ik bij de GTI bij 150 helemaal niet doorhad dat het hard ging.
mijn GTI liep met 1.4 niet echt heel hard.. 180 ofzo als top? misschien kon het nog harder, maar door de aandrijfassen/kromme velgen stuiterde dat zo erg dat je er niet vrolijker van werd..
met mn 1.6 trektie bij 180 in zn 5 nog vrolijk door, je voelde de trekkracht, maar ik haalde gelijk het gas er weer af, vond het wel leuk geweest
overigens; in theorie met een standaard computer kunnen ze niet harder dan 210
met mn 1.6 trektie bij 180 in zn 5 nog vrolijk door, je voelde de trekkracht, maar ik haalde gelijk het gas er weer af, vond het wel leuk geweest
overigens; in theorie met een standaard computer kunnen ze niet harder dan 210
creepy, zweverige sturen, trillen weet ik het.
Mwah, dat ligt ook een beetje aan de ax zelf hoor. Verlagen, andere veren, stuggere dempers, veerpootbrug, stabilisatorstang heffen dit euvel al voor een groot gedeelte op.
Verder is er idd een wezenlijk verschil tussen een gti en een GT. Al valt het verschil ook wel weer mee vind ik.
Mwah, dat ligt ook een beetje aan de ax zelf hoor. Verlagen, andere veren, stuggere dempers, veerpootbrug, stabilisatorstang heffen dit euvel al voor een groot gedeelte op.
Verder is er idd een wezenlijk verschil tussen een gti en een GT. Al valt het verschil ook wel weer mee vind ik.
Wou net zeggen! Voordat ie in de prak zat kon ik met 180 vrolijk met me pink sturen. En echt niet eng. Niet trillen of wat dan ook. Maar met standaard 3 gaats onderstelletje is het geen pretje.Aspeve wrote:creepy, zweverige sturen, trillen weet ik het.
Mwah, dat ligt ook een beetje aan de AX zelf hoor. Verlagen, andere veren, stuggere dempers, veerpootbrug, stabilisatorstang heffen dit euvel al voor een groot gedeelte op.
Verder is er idd een wezenlijk verschil tussen een gti en een GT. Al valt het verschil ook wel weer mee vind ik.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Zo heel ver reden jullie niet bij elkaar vandaan. Maar als je zelf 80 rijdt, dan is al het andere al snel snel.TTF wrote:in belgie heb ik me nog redelijk ingehouden.. weet niet hoe hard joris voorbij kwam in belgie..Bossie wrote:Wat doet een GTI met 1.6 tussen Zolder en de grens???TTF wrote:daar is maar 1 manier om achter te komen
maar 210 heb ik idd wel eens gehaald met de AX wat eigenlijks geen pretje is
Heb de GT overigens in Frankrijk de 200 aan laten tikken op de teller. Viel nog best wel mee qua rijden. Groot deel vd weg (Harderwijk-Parijs v.v.) in Frankrijk rond de 160 km/u gereden, met de aandrijfassen die er toen onder zaten, reed die bij die snelheid het fijnst.