Met dat "kwaaltje" is het alemaal veel te zwak

ut zal vast kunnen, maar ik denk dat ze bij de automaterialen zaak de pakkingen per pallet voor je bestellen.

Moderators: denny, vtspower, webmasters
ja, maar de vraag is of je er zoveel mee opschiet... je mist je multipointinjectie nl. en je krijgt er met de monopoint nooit voldoende benzine in om 'm goed aan het lopen te krijgen.jolly wrote:Die TU5JR zit toch in de peugeot 106 xsi en de 106 rallye?
Zou het onderblok van een TU5JR op een 1400 TU monopoint kop passen?
...waarom was die van TTF dan kapot?? Ik heb het gevoel dat het minder is geworden, maar dat er nog steeds problemen zijn.Joris wrote:Dat olie kanaal hoekje heb je niet met die motor!
Dat had je gedroomd... je moet je hele chassis doorlassen, maar verder hoef je in principe niks aan te passen. Ik weet van een 1.6 16V met 163 pk / 160 Nm (N/A), een 1.6 16V N/A met 180 pk en 280 pk met het lachgas open, en een 1.6 16V turbo met 225 pk en ??? koppel.The Swarm wrote:Ik zei ik heb een 1.6 turbo mitsubishi en geloof me dat geeft echt brute trekkrachtmaar ik weet zeker dat je echt die hele AX aan moet passen want je trekt z'n hele onderstel aan gort met die power
![]()
Dat past in een Corsa ja, maar ook maar net, en je moet er een hoop voor rommelen om het erin te krijgen (naven aanpassen, of aandrijfasjes laten maken, enz. enz. enz.), en bij een Opel gaat het nog makkelijker ook.maar opzich als er in een slopel corosia ook een 2.0 past.
Dat kan ook... Denk dat een 1.6 8V turbo de goedkoopste en makkelijkste mogelijkheid is om bakken vermogen op straat te krijgen (dan heb ik 't over 170/180 pk en 200+ Nm). 1.6 16V turbo gaat harder, kan meer druk hebben en is betrouwbaarder, maar ook een flink stuk duurder.dan moet een AX het toch ook wel kunnen en dan beter
...waarom was die van TTF dan kapot?? Ik heb het gevoel dat het minder is geworden, maar dat er nog steeds problemen zijn.
Ga binnenkort een goeie maat van me ook helpen met een koppakkingkje van een Saxo VTS 1.6 16V... (180.000 km, wel meer dan 100.000, maar hij ligt er toch echt uit..)
Joris wrote:Dat olie kanaal hoekje heb je niet met die motor!
Hoe kom jij erbij dat ie daar lekt?...waarom was die van TTF dan kapot?? Ik heb het gevoel dat het minder is geworden, maar dat er nog steeds problemen zijn.
Ga binnenkort een goeie maat van me ook helpen met een koppakkingkje van een Saxo VTS 1.6 16V... (180.000 km, wel meer dan 100.000, maar hij ligt er toch echt uit..)