Afslaan, 5 min later weer starten, ontsteking uitgesloten

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Joost_AX_GTI wrote:
first wrote:vw golf


tja, dan doe je het ook wel een beetje zelf h? :P


whahahha!

mooi dat je het waarschijnlijkg evonden hebt trouwens! dus toch een 'gebroken draadje' of in dit geval waarschijnlijk een slecht contactje..

sterkte met zoeken welke ;)
Image

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

nou, ik mag niet klagen over de golf. Ik heb hem gekocht voor 680 euro en er 4 jaar vrolijk mee rondgereden. Hij was 17 toen ik hem weg moest toen en als toen geweten had wat ik nu weet had ik hem waarschijnlijk nog weer gaande kunnen krijgen ook. Was onder andere een kapotte startmotor. Als je hem moest starten moest je zorgen dat je een hamer bij je had. Je moest de startmotor namelijk een klap op zijn kop geven zodat hij ging draaien. Nee. ik mag echt niet over de golf klagen.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Kijk kijk, joost weer @ forum.

Hoest met de 1.1? Probleem verholpen?

En de GTI? :wink:
Freude am Fahren.

Joost_AX_GTI
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 58
Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
Location: Middenbeemster
Contact:

Post by Joost_AX_GTI »

Nou, de 1.1 heeft vandaag een bypass-operatie ondergaan. Er zat een draadbreuk tussen het contactslot en het injectierelais. Ik heb aardig wat kilometers met een bos draden onder de motorkap vandaan en een multimeter tussen het dashboard en de voorruit moeten maken voordat ik die gevonden had hoor!!.

De 1.1 wordt uiteraard een onderdelendonor voor de GTI, plus tijdelijk vervangend vervoer. De GTI gaat grotendeels uit elkaar en gerenoveerd worden. De schade van die aanrijding heb ik nog steeds niet kunnen herstellen (bijna een jaar na dato), sterker nog, in de tussentijd heb ik dezelfde aanrijding nog een keer mogen meemaken!!. Dubbel gevangen dus, dus nu geld genoeg voor groot "onderhoud".

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Joost_AX_GTI wrote:Nou, de 1.1 heeft vandaag een bypass-operatie ondergaan. Er zat een draadbreuk tussen het contactslot en het injectierelais. Ik heb aardig wat kilometers met een bos draden onder de motorkap vandaan en een multimeter tussen het dashboard en de voorruit moeten maken voordat ik die gevonden had hoor!!.

De 1.1 wordt uiteraard een onderdelendonor voor de GTI, plus tijdelijk vervangend vervoer. De GTI gaat grotendeels uit elkaar en gerenoveerd worden. De schade van die aanrijding heb ik nog steeds niet kunnen herstellen (bijna een jaar na dato), sterker nog, in de tussentijd heb ik dezelfde aanrijding nog een keer mogen meemaken!!. Dubbel gevangen dus, dus nu geld genoeg voor groot "onderhoud".


Goed om te horen! De GTI is zeker heel mooi te maken met de gladde bumpers en morettes. Die had je wel nieuw besteld toch? Na je ongeval?
Freude am Fahren.

Joost_AX_GTI
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 58
Joined: TueOct26, 2004 9:16:35 AM
Location: Middenbeemster
Contact:

Post by Joost_AX_GTI »

ja joh, ik heb alles nieuw in huis, zelfs het zijscherm wat na de tweede aanrijding beschadigd is geraakt.

Post Reply