Front vastbouten of vastlassen...?

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer

Front vastbouten of vastlassen...?

Post by kevin.broke »

Uit m'n wie=wie:
q01z wrote:motor is zo te zien helemaal niet geraakt!

ik zou voorfront eruitslijpen en een nieuwe inzetten.. die zijn niet zo duur

motor is idd niet geraakt nee. Alleen het uitlaatspruitstuk heeft de radiator licht beschadigd.

zit ik ook aan te denken idd. Kan het front zelfs uit die schade-1.1 slijpen als ik wil... Bekende van me kwam op het idee om het vast te bouten en heeft dat bij z'n Corsa 2.0 16V ook gedaan (hij ivm de te grote radiateur en het licht aangepaste front dat hij heeft).

Vraag me af... wat denken jullie daarvan? Moet je een frontje vastlassen of kan je het ook gewoon vastbouten? Het enige dat er eigenlijk aanhangt is de radiator en de koplampen, en het voorste gedeelte van de voorbumper...
Chris raadde het me nl. weer ten zeerste af... Meningen zijn dus tot nu toe nogal verdeeld!

edit: bold weggehaald.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ik heb dat front al eens vervangen en als ik het nu weer zou doen dan zou ik het er zeker inbouten. Het draagt niets bij tot de stevigheid van je carroserie en als de motor er weer eens uit moet dan kan je er 100 keer makkelijker bij.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

t front vastbouten bij een corsa? alleen de bovenste balk hoop ik, aan de onderste hangt namelijk de compleete voorwielophanging
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

TTF wrote:t front vastbouten bij een corsa? alleen de bovenste balk hoop ik, aan de onderste hangt namelijk de compleete voorwielophanging

zou kunnen kloppen, heb 't nagevraagd, er is meer aangepast aan die auto.
Last edited by kevin.broke on WedDec07, 2005 3:07:34 PM, edited 1 time in total.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Sander wrote:Ik heb dat front al eens vervangen en als ik het nu weer zou doen dan zou ik het er zeker inbouten. Het draagt niets bij tot de stevigheid van je carroserie en als de motor er weer eens uit moet dan kan je er 100 keer makkelijker bij.

dan weet ik bij deze eigenlijk wel genoeg.. kwestie van frontje eruit slijpen en aanpassen voor boutgaten...

Post Reply