Kampeerweekend 4-6 september 2009!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

bij de makro waren ze in de aanbieding.. 80,- geloofk (groot!)

bij de Perry hoeven ze ook niet duur te zijn, zeker als je ze toch niet vaak gebruikt hoef je op niet zoveel dingen te letten

wehkamp heeft ook tenten, hoef je niet achter je scherm weg ;)
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »


Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Ah dat zocht ik :lol: , eens kijken of ik die ook uit china direct kan halen via ebay :wink: .

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »


q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Chris, die wil je niet..

Els +aanhang hadden die op waggel.. en die zijn midden in de nacht van Zeeland naar Eindhoven gereden om daar te slapen..
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Te laat, ik heb hem net besteld :lol: , plus in de first slapen was al een ramp :wink: .

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Drake wrote:Te laat, ik heb hem net besteld :lol: , plus in de first slapen was al een ramp :wink: .
dan hopen wij op een noordwesterstorm.. en dan gaan we jouw tentje van buiten af filmen :)
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Ga ik kijken of ik ergens een legertent vandaan kan toveren (Kazerne of scoutinggroep), kan je een hoop lol inhebben. Anders gewoon een normaal tentje, ben ik op Lowlands 2002 ook niet in weggedreven :-P
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

bij de makro hadden ze idd allerlei kampeerspul in de aanbieding!

allerlei soorten tenten, slaapzakken, matten, kookdingen en weet ik t:P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Wij komen ook! Heidi + Raoel + auto nog onbekend (waarschijnlijk BX, die heeft 3500 km naar z-frankrijk glansrijk doorstaan ;) ).

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

whooeei gezellig :D:D

Al 13 mensen!!
(oh en ja als jullie 3 namen niet herkennen, me zusje + aanhang en vriendin van mij ;) )
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

[quote="q01z]
dan hopen wij op een noordwesterstorm.. en dan gaan we jouw tentje van buiten af filmen :)[/quote]


We zien, igg geeft het dan meer spanning en anders kruip ik wel de auto in :wink:

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

het is jammer dat denny niet komt, anders had jij in je tentje kunnen liggen, en dan had denny zijn sport op jouw tentje geparkeerd terwijl jij erin ligt,

dan lig je en droog, en je hebt nog een stevig (vacuümverpakt) gevoel ook :P .
Image

gaat bere gezellig worden, en ik denk dat we makkelijk aan het minimum aantal aanmelders komen !
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Die tent is prima, je moet alleen de haringen die erbij zitten snel weggooien die zullen namenlijk ruk zijn :wink:

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Drake wrote:Die tent is prima, je moet alleen de haringen die erbij zitten snel weggooien die zullen namenlijk ruk zijn :wink:
Hij lijkt op de gekartelde haring, maar dan wel in een 'kingsize' uitvoering.
Zo is hij gemaakt van 2 mm dik plaatstaal, 33 mm breed, gekarteld en 50 cm lang.
Ideaal voor groepstenten en seizoenkampeerders.
Tevens uiterst geschikt om uw stormband bij de tent te verankeren!

Image
:twisted: overkill !

en denk nog even aan dit topic chris ;)
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=17914
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Nitroën
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 305
Joined: ThuJan17, 2008 7:14:00 PM

Post by Nitroën »

Reken ook maar op mij! Lijkt me wel weer es leuk om iets met de AXClub te ondernemen!
Ik slaap denk ik in m'n foeilelijke cheap-ass wegwerptent van 7,50 :lol:
En anders gewoon in de AX... misschien nog wel comfortabeler ook dan dat tentje :P

Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 796
Joined: ThuOct12, 2006 8:39:46 PM

Post by Pascal »

raoel wrote:Wij komen ook! Heidi + Raoel + auto nog onbekend (waarschijnlijk BX, die heeft 3500 km naar z-frankrijk glansrijk doorstaan ;) ).
Sniet, gewoon in de 'First': je gaat toch in een AX naar een AX-meeting?
Lijkt me wel leuk eigenlijk, maar kan nu nog niet zien of ik dan goed in m'n tijd zit...
Als ik kom, doe ik dat uiteraard in de CX.......not! :wink:
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

pascal, gewoon dat weekend vrijhouden (de zaterdag dan ;) :D:D)

Ik probeer de lijst beetje up to date te houden

En nog even wat extra informatie, in principe wil de camping 2 weken van te voren het geld hebben. Dus er moet 2 weken van te voren betaald zijn. Ook voor de boodschappen voor de BBQ is dit wel zo praktisch

Ik PB iedereen die op de 'ik kom' en 'ik kom waarschijnlijk' lijst staat met de informatie over de betaling tzt en zal het ook hier posten hoe/waar je kan betalen.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 796
Joined: ThuOct12, 2006 8:39:46 PM

Post by Pascal »

Ik probeer in ieder geval de zaterdag dan te komen, hou een slag om de arm wat betreft de rest van het weekend....
Raoul, samen oprijden tzt? (alleen als je tóch besluit per AX te gaan uiteraard... :lol: )
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

grietje wrote:Ik PB iedereen die op de 'ik kom' en 'ik kom waarschijnlijk' lijst staat met de informatie over de betaling tzt en zal het ook hier posten hoe/waar je kan betalen.
kan ik ook pinnen ?
Image
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply