Vroemdag pag6 alle foto's (VEEL!)
Moderators: Browny, webmasters
Heb afgelopen woensdag gelijk maar de velgen en banden gewisseld voor me wintersetje. Bij een nadere inspectie blijkt dat ik een band heb met "blaren" er op en mijn remblokken rechtsachter nog maar een halve milimeter op zit. (ff vervangen maar dus.) Het gekke is dat het zowel band als remblok rechtsachter zijn. Voor mijn gevoel had een voorband en/of rem dan toch eerder die symptomen moeten hebben.
Maar ja de Saxo reed beter als dat ie ooit gedaan heeft. (Zal wel aan het zuurstofgehalte van de lucht hebben gelegen)
Heb via de mail inmiddels ook actiepics in hoge resolutie ontvangen.
Uitraard staat er daarvan al een als bureaublad achtergrond.
Maar ja de Saxo reed beter als dat ie ooit gedaan heeft. (Zal wel aan het zuurstofgehalte van de lucht hebben gelegen)
Heb via de mail inmiddels ook actiepics in hoge resolutie ontvangen.
Uitraard staat er daarvan al een als bureaublad achtergrond.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
saxo100 wrote:Heb afgelopen woensdag gelijk maar de velgen en banden gewisseld voor me wintersetje. Bij een nadere inspectie blijkt dat ik een band heb met "blaren" er op en mijn remblokken rechtsachter nog maar een halve milimeter op zit. (ff vervangen maar dus.) Het gekke is dat het zowel band als remblok rechtsachter zijn. Voor mijn gevoel had een voorband en/of rem dan toch eerder die symptomen moeten hebben.
Maar ja de Saxo reed beter als dat ie ooit gedaan heeft. (Zal wel aan het zuurstofgehalte van de lucht hebben gelegen)
Heb via de mail inmiddels ook actiepics in hoge resolutie ontvangen.
Uitraard staat er daarvan al een als bureaublad achtergrond.
Ik heb er voor het eerst aangezeten dat scheelt ook
Freude am Fahren.
Mijn foto's ook online gezet.
Ik was mijn digitale camera vergeten, alleen een paar foto's met mijn mobieltje gemaakt.
De pits om half acht 's ochtends.
De AXClub paddock:
Bossie krijgt een nieuwe bijrijder
Stefan en Joris
Arné gaat bijna sneller dan mijn camera....
Hoezo hete remmen
Hoezo remstof
Ik was mijn digitale camera vergeten, alleen een paar foto's met mijn mobieltje gemaakt.
De pits om half acht 's ochtends.
De AXClub paddock:
Bossie krijgt een nieuwe bijrijder
Stefan en Joris
Arné gaat bijna sneller dan mijn camera....
Hoezo hete remmen
Hoezo remstof
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
q01z wrote:ik wil weerrr!!
damnit door al die foto's van mij is mn internet thuis niet voorrruit te branden
gave foto rogier die van Arne zn witte mormel..
Idd, mijn computer sputtert ook aardig tegen, maar die foto van mijn 106 maakt alles goed Sneller als de camera... Zit echt in dubio of ik die 106 voor het circuit ga prepareren of een GTI ga aanschaffen
Freude am Fahren.
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
H
Hoezo dubio? Gewoon weer een AX kopen en daar een leuk blok in lepelen, scheelt zowieso al 100Kg!
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05
Re: H
ZX-Cruiser wrote:Hoezo dubio? Gewoon weer een AX kopen en daar een leuk blok in lepelen, scheelt zowieso al 100Kg!
Jup maar dat lever je ook weer sterk in op carroserie stijfheid, dat vergeten veel mensen, een 106 is veel stijfer, op het subframe zit b.v een crossmember, bij het dashboard zit een crossmember enz wat de ax allemaal niet heeft om, maar een voorbeeld te geven.En zodra je een dik blok in een ax ligt heb je het voordeel al weer tegen. In een rechte lijn zal je sneller zijn maar bij een bocht ga je problemen krijgen.
plus de 106 rallye is makkelijker als basis .
dat een ax als circuitauto bijzonderder is, dat is wel een pre maar je hebt een hoop werk eraan.
-
- AX liefhebber
- Posts: 253
- Joined: MonDec06, 2004 7:26:10 PM
- Location: Kessel
- Contact:
Hallo zeg wat hebben jullie veel foto's gemaakt.. en heel veel mooie actiemomenten complimenten voor de fotograven hier
onze Citrofriends foto's staan in ons online album, misschien zijn er nog mooie foto's bij die jullie willen downloaden.. geen probleem, gewoon opslaan..
http://www.citrofriends.nl/zolder%202007.htm
Ik heb een filmpje op youtube gezet.. http://nl.youtube.com/watch?v=aXPMzt1Wef0
onderaan de foto pagina staan wat links naar filmpjes, even opslaan met de rechtermuisknop gaat het beste
volgend jaar zijn we er weer bij natuurlijk
Ik heb 2 x 1,15 uur gereden en geen problemen gehad met de ax.. olietemp rond de 120 graden en water ongeveer 90 graden. oliedruk constant tussen de 4 en 5 bar, en de remmen (saxo 16v) hielden het vol zonder enige vorm van fading of oververhitting. de schokdempers van koni zijn echt heel goed op het circuit.. geen moment gehad dat ik minder conntrole had over de GTi. echt een top afstelling zo
enigste probleem was dat de tank halverwege de 2e sessie leeg was.. lampje ging aan, dus even 20 liter erbij en weer gas erop
het verbruik was ongeveer 1 op 6, maar dat mag de pret niet drukken
onze Citrofriends foto's staan in ons online album, misschien zijn er nog mooie foto's bij die jullie willen downloaden.. geen probleem, gewoon opslaan..
http://www.citrofriends.nl/zolder%202007.htm
Ik heb een filmpje op youtube gezet.. http://nl.youtube.com/watch?v=aXPMzt1Wef0
onderaan de foto pagina staan wat links naar filmpjes, even opslaan met de rechtermuisknop gaat het beste
volgend jaar zijn we er weer bij natuurlijk
Ik heb 2 x 1,15 uur gereden en geen problemen gehad met de ax.. olietemp rond de 120 graden en water ongeveer 90 graden. oliedruk constant tussen de 4 en 5 bar, en de remmen (saxo 16v) hielden het vol zonder enige vorm van fading of oververhitting. de schokdempers van koni zijn echt heel goed op het circuit.. geen moment gehad dat ik minder conntrole had over de GTi. echt een top afstelling zo
enigste probleem was dat de tank halverwege de 2e sessie leeg was.. lampje ging aan, dus even 20 liter erbij en weer gas erop
het verbruik was ongeveer 1 op 6, maar dat mag de pret niet drukken
AX 1,1i spot 1995
106 GTi
106 GTi
He Chris,
In België vonden ze je 106 ook mooi
http://www.stevenvdw.be/fotos/20071017_Vroemdag_Zolder/slides/DSC00660.html
In België vonden ze je 106 ook mooi
http://www.stevenvdw.be/fotos/20071017_Vroemdag_Zolder/slides/DSC00660.html