Citromobile 2008

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Zow.... ik ben ook weer thuis. Was een erg gezellige dag en weer veel leuks gezien en gekocht. En had ik al gezegd dat het gezellig was?

Ben nu m'n foto's aan het uploaden en twee filmpjes van de terugweg :D
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Image
Image

Image

Image

Image

Image
Image

Image
Image
Image
Image

Image

Image

Image

Image

Image
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

voor terugwegfilmpjes; zie m'n wie=wie (heb ff getest of die Sport nou echt zo hard loopt als ik dacht)
AX GTI '91

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

-Henry- wrote:voor terugwegfilmpjes; zie m'n wie=wie (heb ff getest of die Sport nou echt zo hard loopt als ik dacht)
ik wacht geduldig af....

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Post by Rooney »

Ben gisteren ook even geweest. In ongeveer een uurtje waren we rond gelopen. Heb een mooi stukje tapijt gescoord voor in de achterbak en 20 bussen remreiniger :D

Op de snelweg veel gespot, wist niet precies hoe ik moest rijden. Maar voor ring utrecht was Rogier gespot daar maar even achter gehangen. Toen de veemarkt werd aangegeven nog maar even wat gas gegeven en aantal citroëns ingehaald (scheelt toch weer paar plaatsen in de rij bij de ingang :roll:) En hoe die het doet? Rogier had eerder een parkeer plaats :lol: Maarja reed ook achter een ouwe vent over het parkeer terrein :P

Zag nog een q01z achter een auto vandaan springen om een foto te maken... Als schrik reactie geef je natuurlijk meer gas. Ben nog een paar keer op de gevoelige plaat vast gelegd.

Kortom was wel effies leuk.
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Lol, ik had idd al heel sterk de indruk dat ik gids aan het spelen was op de ring. Opeens een zwarte AX met een kooi in mijn spiegel.

Op de site van MartijnAzu staat ook een mooie foto dat je op het parkeerterrein aan het rijden bent!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Post by Rooney »

Hehe, nog bedankt daarvoor :wink:

Ik had de foto gezien en meteen opgeslagen, is inderdaad een mooie foto :)
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

T was echt gezellig afgelopen zondag!

K heb nog een paar leuke goodies gekocht, maar daarover later meer :-)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Foto's van zondag ook online gezet.

Onderweg Rooney tegengekomen:
Image

Stoer rijtje:
Image

Image
Image
Image
Image
Image

Zie de Mistral van B_iks 's stralen ;)
Image

Afbreken onder leiding van Joost.
Image

En mijn halletje of fame weer bijgewerkt, rijtje van de kleinere Citroën door de decennia heen is wel leuk geworden:
Image

Alle foto's: klik
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

stefaan5089
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 563
Joined: MonMay07, 2007 8:30:36 PM
Location: Haaltert; België

Post by stefaan5089 »

AX 1.0 Tonic '95
C5 HDI 110 '02

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

@ Stefaan, zeer mooie foto's, goeie kwaliteit, en creatief, vooral die met die veerbollen. :)

en in het algemeen: die 2008CX is gaaf gedaan, zal wel een plamuurmonster zijn onder die lak, om die achterlichten zo te krijgen, verder heel gaaf, al snap ik die hoekjes uit de motorkap bij de koplampen niet, en de achterbumper had iets beter/anders gekund.

verder die gele baby 2cv met aanhanger is super, alhoewel personenvervoer er vast in verboden is(in de aanhanger dan hé)

en die bruine/kaky mehari zonder kapje die buiten staat en zo hoog op z'n achterkant.....kwijl :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

Zondag was ik ook op Citromobile. Bij het uitstappen meteen al herkend/aangehouden door Marc en Grietje, haha! Ze hadden me herkend aan de verkeerde kleur achterklep. Inmiddels heb ik trouwens weer een rode achterklep.

Hierbij wat foto's:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

En nieuwe pagina is handiger.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

@ Handjes, gave foto's! Leuk gedaan zo die details! 8)

stefaan5089
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 563
Joined: MonMay07, 2007 8:30:36 PM
Location: Haaltert; België

Post by stefaan5089 »

DuFF wrote:@ Stefaan, zeer mooie foto's, goeie kwaliteit, en creatief, vooral die met die veerbollen.
Ik had het geluk dat t vrouwke mee was :lol: . Ikke maar troenen kijken en zeggen waar ik een foto van wilde :lol: en zij maar foto's nemen. Maar ze is idd wel creatief, de veerbollen was haar idee :wink: .
AX 1.0 Tonic '95
C5 HDI 110 '02

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MBa@NL wrote:@ Handjes, gave foto's! Leuk gedaan zo die details! 8)
inderdaad! :d
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Handjes... prachtige foto's!

Op je 3de foto, met de Zwarte SM(met XM V6-12v motor) zie je een aantal onderlichamen....

dat zijn: (van links naar rechts)

ikzelf, Nard (de helft van Renard Automobiles en zelf berijder van een SM injectie met MegaSquirt), Dolf(moon) met wie ik op CitroMobile was (hij rijdt 50.000km per jaar in een CX 25 TRD T2), Willem (zoon van Nard) en de benen van de eigenaar van de SM op de foto (en mede inbouwer van het XM blok).

Overigens.... dat motorblok ligt erin alsof het altijd zo heeft moeten zijn, super netjes afgewerkt en de motor wordt geschakeld met een versnellingsbak uit een Maserati Merak omdat die past op het blok en andersom draait t.o.v. de motor..... daarom werkt het.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

2Black wrote:Handjes... prachtige foto's!

Op je 3de foto, met de Zwarte SM(met XM V6-12v motor) zie je een aantal onderlichamen....

dat zijn: (van links naar rechts)
Dank je.

Haha, ik fotografeer altijd juist zo dat mensen er onherkenbaar op staan (vind ik niet netjes ivm privacy), ga jij ze hier even bij naam en toenaam noemen :P .

Die SM was sowieso een van de pronkjuwelen van deze Citromobile. Heel bijzonder zo in het zwart.
Last edited by Handjes on ThuMay08, 2008 8:53:09 AM, edited 1 time in total.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Handjes wrote:
2Black wrote:Handjes... prachtige foto's!

Op je 3de foto, met de Zwarte SM(met XM V6-12v motor) zie je een aantal onderlichamen....

dat zijn: (van links naar rechts)
Dank je.

Haha, ik fotografeer altijd juist zo dat mensen er onherkenbaar op staan (vind ik niet netjes ivm privacy), ga jij ze hier even bij naam en toenaam noemen :P .
maakt niet uit, je ziet er toch nog geen gezicht bij :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Mooie foto's Joost (y)
Image Image Image

Post Reply