Is er iemand op de meeting die een las aparaat heeft en er mee om kan gaan?
Of iemand met een leuke kleine dremel?
In mijn huidige cilinderkop zit namelijk een tapeind vast, en mede daardoor (er is nog 1 punt waar ik hem niet vast krijg, dat moet ook met een boutje gedaan worden) kan mijn uitlaatspruitstuk niet goed vast gezet worden waardoor die lekt, en mn lambda weer op hol gaat en de auto dus niet gebruikt kan worden....
Ik wil al die verotte tapeindes vervangen door bouten, maarja, dan moet die ene er eerst uit! Hij steekt wel uit, niet afgebroken..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Wij komen misschien.(Willy en Tjisse) Hebben een weekend in brummen dit is tot ongeveer 2 uur. Zijn we toch al een eind die kant op.
Is het mogelijk om dan misschien andere koplampen erin te zetten? Heb al andere. Die er nu in zitten zijn lek. en zitten met kit vast en mn ruitenwisserslangetje achter ontbreekt, zelfde als bij duff volgens mij.
Eigenlijk moet er ook een andere motor in, maar dat doen we maar een andere keer
Willy wrote:
Is het mogelijk om dan misschien andere koplampen erin te zetten? Heb al andere. Die er nu in zitten zijn lek. en zitten met kit vast en mn ruitenwisserslangetje achter ontbreekt, zelfde als bij duff volgens mij.
in mijn geval zit er wel een ruitenwisserslang naar achteren, maar die is half vergaan, en er zit een schroef in, omdat de sproeier door de spoiler die ik had niet meer gebruikt kon worden, dit word nu weer teruggedraaid en die ruitenwisserslang moet vernieuwd worden.
koplampen vervangen is geen probleem. ze zitten met kit vast ?
zorg dan dat je complete koplampen hebt met de verstelnokjes die in het front horen.
als je alles compleet hebt, is het vervangen van koplampen niet veel werk.
dat het binnen gaat regenen hoeft niet te betekenen dat heel je slangetje vervangen hoeft te worden, als je geluk hebt is net het uiteinde afgelurpt bij het sproeikopje dat in je dak zit, als dat zo is kun je een stukje afknippen en moet het weer werken.
indien het slangetje ergens anders lek is, kun je 'm het beste helemaal vervangen, *(en het kost geen drol, dus daar moet je het niet voor laten)
ja die dingen om je koplampen te verstellen, die moet je erbij hebben, als je huidige kapot zijn of gekit zitten, heb je andere nodig, een setje dat goed is, als je dat op de sloop haalt oid, en bij hebt, kunnen de koplampen er zo ingezet worden.
DuFF wrote:
indien het slangetje ergens anders lek is, kun je 'm het beste helemaal vervangen, *(en het kost geen drol, dus daar moet je het niet voor laten)
ff aanvulling, je kan voor 0.70 cent de meter bij tuincentra leiding halen, bij aquarium spul Wel ff zorgen door de juist maat
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:of een setje bij de autodealer, gewoon slang in een zakje
die zijn vast duurder
En bij sommige tuincentra kan je ook kleurtjes kiezen! :D
die zijn vast duurder
dan zou je 'm ook niet tussen je dak en hemeltje moeten wegstoppen,. maar zichtbaar op je hemeltje moeten monteren, anders is 't ook weer een waste of colors.
die zijn vast duurder
dan zou je 'm ook niet tussen je dak en hemeltje moeten wegstoppen,. maar zichtbaar op je hemeltje moeten monteren, anders is 't ook weer een waste of colors.
my thoughts..
Dacht precies hetzelfde.. lekker nuttig.. kleurtjes als je et toch niet ziet.. Maak er dan een led spectakel van
Koen NL wrote:Is er eventueel nog iemand die mij kan helpen met het aansluiten van een toerenteller en temperatuurmeter. Ik neem multimeter mee en kabel .
Heb je ook een temp.sensor met 2 contactjes dan?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!