KPN internetplusbellen mwah levertijd 8 tot 11 weken maar je kan het
niet aanvragen want er woont iemand anders in je huis.
Wanadoo is leverbaar,
besteld tja uhm er gaat iets mis ik moest geduld hebben.
na een telefoontje komt het, de centrale zit vol.
u kunt het over een maandje nog een keer proberen.
daar gaat mijn beloofde 20Mbit verbindin
nooit gedonder, heb al 5 persoonlijke bekenden en een stuk of 8 studentenhuizen eraan gehangen. ze zijn eerlijk, snelle service, snel internet, iets duurder maar waar voor je geld.
Het grootste probleem van al die bedrijven is dat ze een enorm aantal klanten binnen willen halen, maar veel minder aandacht hebben voor het binnenhouden van klanten. Je krijgt dus amper service of een goede klachtafhandeling. Ze zouden 100-den mensen bij marketing moeten overplaatsen naar service.
Tja mijn Caiway avonturen hebben hier ook al eens gestaan...
En nu we het toch over grote bedrijven met slechte service hebben.... Eneco hangt me ook mateloos de keel uit. VEEL te hoog termijnbedrag voor m'n huis, wil ik het omlaag laten gooien, kan dat zogenaamd niet omdat ze net bezig zijn met omhoog gooien. Grrr...
(en Nuon is ook knap irritant met z'n "koop ??k gas bij ons, hartstikke makkelijk!" en "betalen per automatische incasso is veeeel beter" ze hebben laatst zelfs iemand speciaal langs de deur gestuurd. ik was er niet maar volgens mij vroeg die (16-jarige) muts aan m'n vriendin "is je moeder of vader thuis?".)
Whaaa eneco Die dozen daar aan de telefoon zijn echt meester in het bloed onder de nagels uit zuigen!!!
Wat een kl*te toko is dat! Die rekeningen zijn echt niet te ontcijferen! Die tent moet echt aan de hoogste boom opgehangen worden en dan gestenigd worden ofzo! Wat is nou de moeite om ff op de rekening te zetten of je gas, electriciteit of warmte betaald in plaats van een nummertje achter je klantnummer? T zijn echt prutsers daarzo!
En dat wou ik ff kwijt.....
Hierbij bevestigen wij dat uw Tiscali ADSL-abonnement, bij ons bekend onder het ordernummer 804813, zal worden geactiveerd in de week van 16 maart 2006.
Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging met de relevante details.
Met vriendelijke groet, Tiscali bv
Customer Services
Kijk als alles nou zo vlot ging werd de mens een stuk gelukkiger.
Vandaag weer 15 minuten met kpn aan de (T) gehangen.
Er zou een monteur langskomen om de kabels te trekken Mijn telefoon werkt al 3 dagen vraagt die kpn'er werkt alles dan,
Sinds gister heb ik weer eindelijk @home internet. Dinsdagmiddag hield internet er plots mee op, dus ik dacht aan een storing. Woensdag had ik nog altijd geen internet, maar omdat ik de gehele dag werken was mistte ik internet niet. Donderdag nog steeds geen internet, dus maar eens bellen naar @home, waar ik na een half uur wachter erachter kwam dat ze me hadden afgesloten omdat vanuit ??n van de twee pc's hier mails / virussen werden verstuurd door trojans oid. De medewerker van de helpdesk vertelde me dat ik zo spoedig mogelijk weer zou worden aangesloten. Zaterdags had ik nog altijd geen internet, en nu had ik het echt nodig ivm studie, dus nogmaals eens gebeld. Na eerst de grootste sul van de helpdesk gesproken te hebben, die maar niet begreep wat nu het probleem was, werd ik na 'n half uur wachten verbonden met de tweede lijn. Deze man was duidelijk een stuk deskundiger en binnen een uur was ik weer online.
Met andere woorden de helpdesk van @home is echt te triest voor woorden! Enige voordeel is dat je tegenwoordig lokaal tarief betaald.
Popmart wrote:Sinds gister heb ik weer eindelijk @home internet. Dinsdagmiddag hield internet er plots mee op, dus ik dacht aan een storing. Woensdag had ik nog altijd geen internet, maar omdat ik de gehele dag werken was mistte ik internet niet. Donderdag nog steeds geen internet, dus maar eens bellen naar @home, waar ik na een half uur wachter erachter kwam dat ze me hadden afgesloten omdat vanuit ??n van de twee pc's hier mails / virussen werden verstuurd door trojans oid. De medewerker van de helpdesk vertelde me dat ik zo spoedig mogelijk weer zou worden aangesloten. Zaterdags had ik nog altijd geen internet, en nu had ik het echt nodig ivm studie, dus nogmaals eens gebeld. Na eerst de grootste sul van de helpdesk gesproken te hebben, die maar niet begreep wat nu het probleem was, werd ik na 'n half uur wachten verbonden met de tweede lijn. Deze man was duidelijk een stuk deskundiger en binnen een uur was ik weer online.
Met andere woorden de helpdesk van @home is echt te triest voor woorden! Enige voordeel is dat je tegenwoordig lokaal tarief betaald.
hehe, ik weet dr alles van, ze zijn overgestapt op een ander bedrijf voor de helpdesk, een "technischere" helpdesk, heb van mn oude collega's verhalen gehoord daar besterf je het van van het lachen, dr is nog wel een kans dat ie iemand aan de lijn krijgt van de oude helpdesk, omdat die nog een percentage van de calls aannemen.
Ik heb trouwens nog wel gekker meegemaakt daar. Ongeveer 1,5 jaar terug was mijn breedband verbinding en die van de buren niet sneller dan een isdn verbinding, dus wij bellen. Ik kreeg te horen dat een snelheid van 10 kb/s 's avonds normaal was, en dat ik er mee moest leven. De buurjongen kreeg het mooiste te horen, namelijk dat hij niet genoeg ram-geheugen had. Zijn pc toendertijd (P2 433) was blijkbaar niet snel genoeg meer om snelheden boven de 50 kb/s te halen. En dat terwijl we toen altijd een snelheid van 300+ kb/s hadden. Achteraf gezien kan ik er wel om lachen, maar op het moment dat je weer het vertrouwende internet wilt, en het figuur aan de andere kant van de lijn je doodleuk verteld dat je maar meer geheugen moet kopen krijg je bijna moordneigingen.