ik denk dat het autotje toch op z'n end loopt. Gelukkig doet de diesel het nu maar die moet nog gekeurd....
koppeling gaar
Moderators: Rock's, webmasters
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

- Posts: 2744
- Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
- Location: Fijnaart (West Brabant)
- Contact:
koppeling gaar
Behoorlijk frustrerend als je iemand in wilt halen en je koppeling gaat een eigen leven leiden
ik denk dat het autotje toch op z'n end loopt. Gelukkig doet de diesel het nu maar die moet nog gekeurd....
ik denk dat het autotje toch op z'n end loopt. Gelukkig doet de diesel het nu maar die moet nog gekeurd....
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
jeffrey van dal
- AX liefhebber

- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

- Posts: 2744
- Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
- Location: Fijnaart (West Brabant)
- Contact:
IceByte wrote:Ik zou lekker gaan sturen met het dieseltje, tenzij je niet zo heel veel kilometers in de maand maakt, het rijdt iig heerlijk zuinig.
Nadeel is dat je alle extra's op je K-way moet missen, maar daar is ook wel een mouw aan te passen, heb je weer wat om op te bouwen met de diesel
Ja ik twijfel nog. Als ik de kway ga maken moet er een compleet andere motor in. Eigelijk hetzelfde wat marc gaat doen met zn 1.0 (injectie motor d'r in maar dan met carb)
staat k-way motor;
-gare koppeling
-gare aandrijfassen
-kleppen maken een raar kloppend geluid
-olielekkage ong een plas van 10cm per nacht.
carosserie is nog uitstekend en interieur helemaal dusja....
Gaat de motortransplant niet door dan moet alles over naar de diesel;
velgen, interieur, antenne, hoedenplank, tempmeter, digitaal klokje, leeslampje, handvaten aan het plafond, koehoorn claxon, radio, speakers, morette's, mistlichten.
Hoedanook ik zal komende tijd veel in de garage te vinden zijn.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
