...blijkt onze schuur leeggehaald te zijn vandaag.
De schade: ongeveer ? 17000 in de vorm van mijn Megasquirt-verzameling, gereedschap, kabelbomen, een stapel nieuwe auto-onderdelen, 2 laptops, en nog wat ander speelgoed.
alleen in onze schuur al 3 kerels die voorlopig van hun hobby beroofd zijn.
Als ik de nieuwe onrechtmatige eigenaar vind gaat z'n l*l in m'n bankschroef. Had ie die ook maar mee moeten nemen als ie dat had willen voorkomen.
Alsof de dag al niet vervelend genoeg was...
Moderators: Rock's, webmasters
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
verrotte k*tzooi, das weer lekker dan. Van mij mogen ze weer middeleeuwse lijfstraffen invoeren als ze die lui pakken.
En is de pliesie een beetje actief? Of staan ze weer in apatische-zoutzakmodus? (slechte ervaring; vijf zgan buitenboordmotoren gejat op de zaak door een stel roemenen, nl-pliesie zegt: "huh? wattus? U kunt NA het weekend aangifte doen." Duitse pliese vond een stationcar met vijf buitenboordmotoren opgestapeld toch wat vreemd en zet ze achter de tralies. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?)
En is de pliesie een beetje actief? Of staan ze weer in apatische-zoutzakmodus? (slechte ervaring; vijf zgan buitenboordmotoren gejat op de zaak door een stel roemenen, nl-pliesie zegt: "huh? wattus? U kunt NA het weekend aangifte doen." Duitse pliese vond een stationcar met vijf buitenboordmotoren opgestapeld toch wat vreemd en zet ze achter de tralies. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?)
AX GTI '91
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer