Sander wrote:Verhaal van Sohail. Overal op het forum kwamen berichten van 1 en dezelfde sleutelmeeting. Soms 2 keer in 1 topic. Toen dit werd weggehaald door een moderator kwam er een hoop gezeur op gang. Als je keer op keer hetzelfde bericht post wordt het op een gegeven moment weggehaald, als je een bericht dubbelpost wordt het weggehaald, als je dingen zegt die niet door de beugel kunnen wordt het weggehaald. Dat houd het forum overzichtelijk netjes en redelijk utopisch voor bijna iedereen. De eindbeslissing ligt bij de moderators en uiteindelijk het bestuur ook als een lid het hier niet mee eens is.
persoonlijke noot. Wat een hoop gezeik over het feit dat iemand het er niet mee eens is dat zijn bericht verwijderd is.
Ik word zojuist door iemand op dit draadje gewezen, hierbij mijn mening.
Je had op zijn minst eerst een PB/email kunnen sturen voor je ging vegen, wat er nu gebeurt is word blijkbaar niet alleen door mij gezien als machtsvertoon. Ja er zijn regels en wil je die strikt naleven dan moet je een ambtenaar ofzo worden. Er is hier een beslissing gemaakt en men blijft daar koppig aan vasthouden, dat is geen sportieve houding.
Ik help mensen uit de nood met hun AX voor niets, enkel de brandstofkosten, denk je dat ik rijk word van 2 tienjes brandstofgeld als ik op en neer rij naar Arnhem ofzo? Enig idee wat mijn wagen aan vaste lasten en onderhoud kost, om maar te zwijgen van al het (Citroen speciale) gereedschap wat in de kofferak ligt. Verder geef ik een hoop nuttige adviezen, soms word iemand compleet de andere kant op gestuurd als hij een probleem heeft. Met deze inzet voor de AX rijders hier verwacht ik iets meer respect dan effe een bericht wissen en je achter de regels verschuilen.
Ik ben zoals sommigen het weten Mod op het Citroen-Forum, daar zijn we een team van 10 man jong en oud gemixt, en overleggen we eerst en sturen we iemand een PB voor we abrupt tot actie overgaan.
In de topics waarin ik iemand opriep om naar die meeting te komen zag ik verder geen nuttige oplossingen meer staan. En ik kan niet overal naartoe rijden en op straat met het koude weer gaan sleutelen, hoe graag ik het ook zou willen. Mijn bedoeling was ook dat ik die mensen daar zou helpen. Op het Citroen-Forum roept men ook leden op die problemen hebben om naar een aanstaande sleutelmeeting te komen, niet iedereen ziet die aankondiging staan of kijkt daar.
De grote organisator/supermonteur KrazyV8Wuppo is inmiddels ook op de hoogte van dit gebeuren, zijn reactie per email is duidelijk:
Aanpassen of axen bennen nie welkom tenzij ze member zijn van dat andere forum..
En hier ben ik het volledig mee eens.
Tenslotte wil ik nog melden dat Joost en ik per email e.e.a. hebben doorgesproken, voor de volgende keer overleggen we eerst.
En als er lui zijn die het nog steeds gezeik vinden ipv iets waar serieus over gepraat moet worden, dan hoor ik dat graag, met een duidelijke onderbouwing. Dan trek ik me echt terug uit dit forum en mag iedereen echt lekker zelf zijn koppakking, koppeling of wat voor problemen dan ook oplossen.