q01z wrote:maar wellicht komt het nog een keer naar voren in een overleg.
Dat laatste hoop ik van wel

Anders heeft zo'n topic nooit zin

Merk et ook vaak op werk. Kaart je dingen aan die nie goed lopen, wordt er vervolgens nix aan gedaan

Moderators: Rock's, webmasters
Rock's wrote:Ik heb geen AX meer,...... en ik heb nog niets gemerkt van het zwarte schaap gebeuren (komt misschien omdat ik er al zo lang bij ben, of omdat ik gewoon een fijne vent ben :pukeright: )
Ik ben ook lid van 6 andere (andere merken) clubs waar ik ook geen zwart schaap ben....
MAAR,....... als er 1 club vriendelijk is dan is het deze wel !!!!!!!!!!!!........ soms krijg ik er zelfs kippenvel van, dit is iets om trots op te zijn, en ik vindt dat we dit moeten houden......Moderators....keep up the good work !
Eriks wrote:Je moet je bedenken dat de moderators onwijs veel tijd stoppen in onze forum-hobby. Zonder hen geen forum.
q01z wrote:mekkio, ik ben het gedeeltelijk met je eens..
idd zie ik ook vaak berichtjes van mensen richting mensen zonder AX.. we hebben hier een vrij open beleid qua auto's, dus we moeten ook iedereen verwelkomen.. dat hier af een toe een opmerking over valt is natuurlijk logisch en dat niet iedereen itneresse op kan brengen voor alle auto's, lijkt me ook vanzelfsprekend. Dat kan ik neit eens voor alle AX-en
echter als je ons daarin vergelijkt met andere autoclubs, doen we dat zeker niet slecht.. ik ben bij 3 verschillende peugeot clubs verwijderd omdat ik een AX had.. bij het astragsi forum kreeg ik gelijk een berichtje waarin ik mezelf moest verantwoorden.. nah dan doen we het hier nog niet zo slecht..
over het 'sohail' verhaal, wees niet getreurd, ook wij vonden het jammer dat het zo ging en naar alle waarshcijnlijkheid komt sohail gewoon weer terug, dat hopen wij athans. Het is echter niet zo dat Sohail ten tijden van de hier geplaatste mail nog niet wist waar het over ging, maar dat hier wat meer overleg over had mogen zijn, tsja, dat weten wij nu achteraf ook.
Er worden idd door de moderators veel berichten verwijderd of soms aangepast/verplaatst. helaas is het voor ons niet altijd helemaal duidelijk wat de bedoelingen vd poster zijn, er staat in de 'faq' van het verkoop gedeelte dat posts als 'tsja als ik het geld had' inprincipe niet horen, dus die worden verwijderd (inrelevant, zelfde als posts 'wow die is mooi' of 'eeks, die raak je nooit kwijt') al zou de verkoper op jou bericht nog kunnen reageren met een lagere prijs.
laten we het er maar op houden dat ook moderators mensen zijn, en dat ook wij zeker wel eens een fout maken of iets verkeerd inschatten..
maar we doen ons best!
overigens wilde ik wel even namens bestuur/moderators iedereen met enige input in dit topic hiervoor bedanken, postief of negatief, we zullen het zeker meenemen in onze manier van werken, niet alles zal toegepast worden, maar wellicht komt het nog een keer naar voren in een overleg.
citro-power wrote:Idd. Ik vind dat als iemand een probleem heeft met de manier van modder-eten, hij of zij ook even een PB naar een van de moderaters kan sturen met de vraag om verduidelijking. Ik denk dat dat beter werkt dan je frustraties hierover op het forum te gooien.
kakanox wrote:citro-power wrote:Idd. Ik vind dat als iemand een probleem heeft met de manier van modder-eten, hij of zij ook even een PB naar een van de moderaters kan sturen met de vraag om verduidelijking. Ik denk dat dat beter werkt dan je frustraties hierover op het forum te gooien.
even ter info: er is wel gemaild over dit probleem, meerdere malen al. als je dan als gebruiker niet het gevoel hebt dat het iets uithaalt, ga je en publique...
Joost wrote:dan nog gelden er (forum/club) regels waar eenieder zich aan moet houden.