kosten ?

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Post Reply
Senne
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: FriJan23, 2004 9:03:47 PM

kosten ?

Post by Senne »

Hoi,

Graag zou ik weten wat de gemiddelde kosten van een AX zijn in 1 jaar. Ik ben wel uit Belgi?, dus met de prijzen van Nederlanders moet ik geen rekening houden :wink:


Alvast bedankt

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Re: kosten ?

Post by denny »

Senne wrote:Hoi,

Graag zou ik weten wat de gemiddelde kosten van een AX zijn in 1 jaar. Ik ben wel uit Belgi?, dus met de prijzen van Nederlanders moet ik geen rekening houden :wink:


Alvast bedankt


vaste kosten. in nederland dan hahaha.. euhmm verzekering (285 euri bij mij met 3 jaar schadevrij) en dan 4 x per jaar 34 euro belasting. de rest van de kosten hangt van jezelf af

mzzl

denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Dan is je verzekering lekker goedkoop.Ik heb wel geen schadevrije jaren, maar toch.

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

De verzekering van mijn ax (een 1.0tje) kostte me zo'n 500?/jaar, de auto stond op mijn naam, de verzekering op mijn ouders. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je een ax volledig op naam van je ouders hebt staan kost ie je zo'n 125?/jaar aan verzekering. De wegentaks is in beide gevallen zo'n 125?/jaar meen ik, lekker goedkoop dus :D Wat de andere kosten betreft kan ik heel kort zijn: dat varieert.

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Hmm ben ik dan echt de enigste die 70 eutjes per maand aan verzekering betaal :D ohw wacht ik heb geen schadevrij jaren en ben nog geen 24 :D ohw ja en het is natuurlijk een G T I whaha :twisted: :twisted:

Greatings jeffry
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

DJ
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 138
Joined: WedSep17, 2003 9:36:05 PM
Location: N'dal

Post by DJ »

Geen vrije jaren en per jaar verzekering 350?

En wegenbelasting 33?

En verder bij een ax 3 dingen die meestal standaard vervangen moeten worden accu , startmotor, dynamo
AX Cars One Of The Great DiscoveriesImageImage

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

DJ wrote:En verder bij een AX 3 dingen die meestal standaard vervangen moeten worden accu , startmotor, dynamo


En aandrijfassen...
Image

axo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 110
Joined: FriAug29, 2003 12:44:37 AM
Location: velserbroek (haarlem)

Post by axo »

lol ik betaal 29 euries per kwartaal wegenbelasting en 40 euro per maand verzekering, en mijn ax gaat zelfs sneller als een gti :P

greetz marcel
hell breaks lose, when i accelerate!

manuarmata
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
Contact:

Post by manuarmata »

ik betaal een 200 ? per jaar aan taks en een 500? verzekering in bonus malus schaal 5.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk

Senne
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: FriJan23, 2004 9:03:47 PM

Post by Senne »

Ok, bedankt iedereen ! Waarom moet een auto nou zo duur zijn h? :? En een AX is dan nog zowat het goedkoopste wat je hebt ...

Senne

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Ax_Dude wrote:De verzekering van mijn AX (een 1.0tje) kostte me zo'n 500?/jaar, de auto stond op mijn naam, de verzekering op mijn ouders. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je een AX volledig op naam van je ouders hebt staan kost ie je zo'n 125?/jaar aan verzekering. De wegentaks is in beide gevallen zo'n 125?/jaar meen ik, lekker goedkoop dus :D Wat de andere kosten betreft kan ik heel kort zijn: dat varieert.



ja maar dan bouw je ook geen schade vrije jaren op. ik heb dus nu al zo'n kleine 30 % koting prijs die ik daarvoor moest betalen was een schade die ik zelf betaald heb in duitsland.van 375 euro. maar na het doorrekeken was ik uiteinedlijk goedkoper uit dit zelf te betalen. ivm met d verzekerings kosten :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Juist denny !!
Kost wel 70 eutjes de maand maar dan bouw je wel wat op !!

Gr Jeffry
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

denny wrote:
Ax_Dude wrote:De verzekering van mijn AX (een 1.0tje) kostte me zo'n 500?/jaar, de auto stond op mijn naam, de verzekering op mijn ouders. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je een AX volledig op naam van je ouders hebt staan kost ie je zo'n 125?/jaar aan verzekering. De wegentaks is in beide gevallen zo'n 125?/jaar meen ik, lekker goedkoop dus :D Wat de andere kosten betreft kan ik heel kort zijn: dat varieert.



ja maar dan bouw je ook geen schade vrije jaren op. ik heb dus nu al zo'n kleine 30 % koting prijs die ik daarvoor moest betalen was een schade die ik zelf betaald heb in duitsland.van 375 euro. maar na het doorrekeken was ik uiteinedlijk goedkoper uit dit zelf te betalen. ivm met d verzekerings kosten :D




Denny, ik woon in belgie. Het land van corruptie en de onnozele belastingen :? Een autoverzekering is voor een jongere niet te betalen, weet je dat ik meer dan 1000?/jaar had moeten betalen als ik de ax op mijn naam had gezet? Bij de focus is het net van t zelfde, die staat op mijn naam, verzekering voor pa en ma en dan betaal ik nog zo'n goede 700 euro/jaar en dit dankzij de laagste categorie (bonus-malus 0) Moest ik de verzekering op mijn naam hebben dan was ik per jaar zo'n 2500? kwijt!!! Ja je leest het goed 2500? :( :( :( In nederland betaal je meer wegentaks, hier betaal je je blauw aan de verzekering :(

Post Reply