Die heeft iedereen toch onder handbereik op de afleg plank onder het stuur?Buks wrote:heeft er nou niemand wd40 of contactspray achterin liggen??
Wat zeult jouw AX allemaal mee? (gereedschap, e.d.)
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
99% van die spullen gebruik je werkelijk nooit !, maar het hesje is wel kinkymuis_84 wrote:Sinds een week een AX tot nu toe ligt er achterin:
Sleepkabels, Startkabels, gevarendriehoek, fles motorolie, fles koelvloeistof, zaklamp en zown geel hesje, achja het was een setprijs;)

Mazda zeult eigenlijk alleen maar een paraplu mee,........ en als de R in de maand zit 2 paar laarzen

Maar ook de paraplu gebruik in nooit.....

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Het is in ieder geval wel handig om bij je te hebben, better safe than sorry! Paraplu had ik nog niet eens aan gedacht joh *gooit paraplu in de auto*Rock's wrote:99% van die spullen gebruik je werkelijk nooit !, maar het hesje is wel kinkymuis_84 wrote:Sinds een week een AX tot nu toe ligt er achterin:
Sleepkabels, Startkabels, gevarendriehoek, fles motorolie, fles koelvloeistof, zaklamp en zown geel hesje, achja het was een setprijs;)![]()
![]()
Mazda zeult eigenlijk alleen maar een paraplu mee,........ en als de R in de maand zit 2 paar laarzen...van die rubberen....precies in mijn kleur en zonder streepjes
![]()
Maar ook de paraplu gebruik in nooit.....
OHja en inmiddels zeult ie ook een cd etui met zown 30 cd's mee hehe. Moet toch wat als je fm radio het niet doet :P
Ik krijg al kramp bij de gedachte 2000 km achterin te moeten zittenpcrodent wrote:4 jongens, allen van 1.80 tot 1.95 en tussen 60 en 80 kilo.
Bagage en reisproviand voor deze 4 jongens. Plus de eerder genoemde koffer met gereedschap.
Over een afstand van in totaal 2000 km.
Zo, iedereen alvast ge-ownt
Meeslepen van spullen wordt alleen maar leuker met audio in de kofferbak
Zit nog altijd niet fatsoenlijk ingebouwd, dus alles wat meegaat moet op de achterbank.
Laatst heb ik wel 2 niet inklapbare stoelen en een tafel op de achterbank gekregen.

Zit nog altijd niet fatsoenlijk ingebouwd, dus alles wat meegaat moet op de achterbank.
Laatst heb ik wel 2 niet inklapbare stoelen en een tafel op de achterbank gekregen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
hmm, 't meeste wat ik ooit in m'n AX heb gehad, dan moet ik een paar jaar terug in de tijd naar m'n originele AX1.1i
In totaal 9 mensen, 30km teruggereden vanaf een discotheek naar huis
(??n bestuurder, twee mensen op de bijrijdersstoel, 5 mensen op de achterbank, ??ntje in de achterbak)
In totaal 9 mensen, 30km teruggereden vanaf een discotheek naar huis

(??n bestuurder, twee mensen op de bijrijdersstoel, 5 mensen op de achterbank, ??ntje in de achterbak)
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
Ik heb mijn plasma-TV in de ax opgehaald omdat hij niet in de newbeetle paste......
ging perfect.....
nu liggen er met name cd's en de trekhaak in die ik gehaald heb bij brookmanracing. Kheb nog geen tijd gehad hem eronder te zetten.
het meeste was 4 personen in onze ouwe 1.1
Echter, die 4 personen wogen bij elkaar welk 400 kilo
de banden liepen net niet aan en het was gelukkig voor een klein stukkie
ging perfect.....
nu liggen er met name cd's en de trekhaak in die ik gehaald heb bij brookmanracing. Kheb nog geen tijd gehad hem eronder te zetten.
het meeste was 4 personen in onze ouwe 1.1
Echter, die 4 personen wogen bij elkaar welk 400 kilo

de banden liepen net niet aan en het was gelukkig voor een klein stukkie

1 sleepkabel
1 set startkabels
1 set doppen + ratel
1 set ring/steeksleutels
1 schroevendraaier PH2
1 schroevendraaier PLAT 6
1 schroevendraaier PLAT 4
1 schroevendraaier PLAT 2
1 electro schroevendraaier