
binnenkort maar is de lambda vervangen want volgens mij komt er ook nog onverbrande benzine er achter uit

Moderator: webmasters
Dat zou ik toch niet te vaak meer doen. De motor loopt dan nogal onder z'n toeren en daardoor neemt de kracht op de drijfstangen en -lagers sterk toe, waardoor deze erg zwaar belast worden en daarvan gaat de boel sneller stuk.JeroenOomen wrote:...maar schakel bij 45kmpu al door naar zn 4.
Schaam je niet Bossie, met diezelfde carb op een 1.1 blok haalde ik ooit 1:6Bossie wrote:Bij mij zit er een carb in, die een beetje rijk staat. Daarnaast worden er voornamelijk korte stukjes mee gereden. Hierdoor wordt ook relatief lang met de choke gereden.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).