knop

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Tommmm
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 187
Joined: SunOct23, 2005 9:41:40 AM
Location: Eindhoven

knop

Post by Tommmm »

Op de beide hendels langs mijn stuur (ax 2 uit 95) zit een knop. eentje is voor de toeter de tweede(op de rechter hendel) is voor?? Wat kun je met deze doen. werkt die echt als knop voor bijvoorbeeld er een tweede toeter op aan te sluiten of is deze nep. Kan mijn dashbord wel uit elkaar halen om te kijken maar vragen is net even makkelijker..
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,

To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.

Marc01
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 266
Joined: MonSep20, 2004 7:52:48 PM

Re: knop

Post by Marc01 »

Tommmm wrote:Op de beide hendels langs mijn stuur (AX 2 uit 95) zit een knop. eentje is voor de toeter de tweede(op de rechter hendel) is voor?? Wat kun je met deze doen. werkt die echt als knop voor bijvoorbeeld er een tweede toeter op aan te sluiten of is deze nep. Kan mijn dashbord wel uit elkaar halen om te kijken maar vragen is net even makkelijker..


Bij mijn weten is die alleen voor de symetrie

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
2de toeter zou wel leuk zijn btw. :lol:
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
2de toeter zou wel leuk zijn btw. :lol:


schakelaartje voor remlichten bij bumperklevers ook :twisted:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

IceByte wrote:
Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
2de toeter zou wel leuk zijn btw. :lol:


schakelaartje voor remlichten bij bumperklevers ook :twisted:


tip: schakelaar voor extra ontsteker in de uitlaat monteren, en een directe leiding daarheen vanaf de benzinepomp, met een elektrische afsluiter, op dezelfde schakelaar :lol:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

kakanox wrote:
IceByte wrote:
Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
2de toeter zou wel leuk zijn btw. :lol:


schakelaartje voor remlichten bij bumperklevers ook :twisted:


tip: schakelaar voor extra ontsteker in de uitlaat monteren, en een directe leiding daarheen vanaf de benzinepomp, met een elektrische afsluiter, op dezelfde schakelaar :lol:


kheb diesel, gaat bij mij niet werken :lol:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

aparte benzinetank voor bumperklevers is de moeite waard Icebyte, vooral met een 1.4D :lol:

Tommmm
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 187
Joined: SunOct23, 2005 9:41:40 AM
Location: Eindhoven

Post by Tommmm »

mmm volgens mij kon ik hem wel indrukken. Leek me idd leuk als knopje voor remlicht of als achteruitrijlicht(ja apk afkeur) als er eentje achter je staat te douwen of te etteren bij het stoplicht achteruitrijlichtaan. arm over bijrijdersstoel en naar achteren kijken en beetje met je gas spelen. net alsof je achteruit gaat rijden als het groen is. lekker schrikken voor ze als je toch bij het groene licht voorruit rijd. Ooit in een auto gezeten die dit kon. Gekke golfje wist niet hoe snel hij weg moest. echt grappig en zeer effectief die douwde niet meer, laat staan gas voor eht stoplicht zonder dat hij hem in zijn versnelling had staan.
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,

To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

Tommmm wrote:mmm volgens mij kon ik hem wel indrukken. Leek me idd leuk als knopje voor remlicht of als achteruitrijlicht(ja apk afkeur) als er eentje achter je staat te douwen of te etteren bij het stoplicht achteruitrijlichtaan. arm over bijrijdersstoel en naar achteren kijken en beetje met je gas spelen. net alsof je achteruit gaat rijden als het groen is. lekker schrikken voor ze als je toch bij het groene licht voorruit rijd. Ooit in een auto gezeten die dit kon. Gekke golfje wist niet hoe snel hij weg moest. echt grappig en zeer effectief die douwde niet meer, laat staan gas voor eht stoplicht zonder dat hij hem in zijn versnelling had staan.


Kheb net ff in mijn volcane gekeken, maar ik kan het knopje iid niet indrukken. Jammer er zijn zat leuke toepassingen voor te bedenken.
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Tommmm wrote:mmm volgens mij kon ik hem wel indrukken. Leek me idd leuk als knopje voor remlicht of als achteruitrijlicht(ja apk afkeur) als er eentje achter je staat te douwen of te etteren bij het stoplicht achteruitrijlichtaan. arm over bijrijdersstoel en naar achteren kijken en beetje met je gas spelen. net alsof je achteruit gaat rijden als het groen is. lekker schrikken voor ze als je toch bij het groene licht voorruit rijd. Ooit in een auto gezeten die dit kon. Gekke golfje wist niet hoe snel hij weg moest. echt grappig en zeer effectief die douwde niet meer, laat staan gas voor eht stoplicht zonder dat hij hem in zijn versnelling had staan.


haha dan lig je wel dubbel toch :lol:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

ik kan dat ook, mistlicht en achteruitrijlicht zitten nog steeds omgedraaid door de witte achterlichten. Achteruitrijen gaat m'n mistlicht branden (lampje heb ik er dus maar uitgehaald) en met een druk op de knop voor m'n mistlicht gaat m'n achteruitrijlicht branden. Best wel grappig.

Maarreh, dat knopje is loos hoor, bij mij iig wel.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Browny wrote:ik kan dat ook, mistlicht en achteruitrijlicht zitten nog steeds omgedraaid door de witte achterlichten. Achteruitrijen gaat m'n mistlicht branden (lampje heb ik er dus maar uitgehaald) en met een druk op de knop voor m'n mistlicht gaat m'n achteruitrijlicht branden. Best wel grappig.

Maarreh, dat knopje is loos hoor, bij mij iig wel.


bij mij kan je die kabeltjes in de stekker eruit trekken. als je die nou ff uitzoekt en omwisselt?

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

zou idd het beste zijn, maar geen zin in. Achteruitrijlicht kan ik aandoen als het moet en mistlicht achter boeit me niet zo, ze zien me wel met mist hoop ik dan maar, die paar keer dat het mistig is per jaar. En dan moet ik het met de apk ook weer omwisselen. Ik moet nog zoveel doen. :?

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

IceByte wrote:
kakanox wrote:
IceByte wrote:
Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
2de toeter zou wel leuk zijn btw. :lol:


schakelaartje voor remlichten bij bumperklevers ook :twisted:


tip: schakelaar voor extra ontsteker in de uitlaat monteren, en een directe leiding daarheen vanaf de benzinepomp, met een elektrische afsluiter, op dezelfde schakelaar :lol:


kheb diesel, gaat bij mij niet werken :lol:


Volgens mij kun je er dan wel een rook gordijn mee leggen :lol:
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Tim @X wrote:
IceByte wrote:
kakanox wrote:
IceByte wrote:
Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
2de toeter zou wel leuk zijn btw. :lol:


schakelaartje voor remlichten bij bumperklevers ook :twisted:


tip: schakelaar voor extra ontsteker in de uitlaat monteren, en een directe leiding daarheen vanaf de benzinepomp, met een elektrische afsluiter, op dezelfde schakelaar :lol:


kheb diesel, gaat bij mij niet werken :lol:


Volgens mij kun je er dan wel een rook gordijn mee leggen :lol:


Dan moet je hem in het uitlaatspruitstuk zetten, en flink wat injecteren :P
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Post Reply