Meer foto's: http://www.mxbode.nl/ax/" onclick="window.open(this.href);return false;
Echter komen er twee nieuwe uitdagingen. De eerste is het aanpassen van het voorfront van de auto aan de saxo radiateur, dat moet op zich wel kunnen, er zijn een hoop foto's te vinden van mensen die dit ook hebben gedaan, wat nog wel een puzzel wordt is hoe ik hem vast maak en hoe ik de grill van de auto weer netjes op zijn plek krijg.
Een grotere uitdaging is de kabelboom, de GTI heeft nu nog een complete kabelboom, voordat de saxo naar de sloop ging heb ik de volledige kabelboom, dus vanaf mistlichten tot en met achter lichten en alles wat ertussen zit netjes uit de auto gehaald, tenminste ik heb de auto om de kabelboom heen weggehaald, zodat ik deze zo compleet mogelijk had.
Nu is het natuurlijk wenselijk dat de auto gaat lopen en alle lampjes, knopjes en metertjes weer gaan werken zoals je zou verwachten. Ik heb er alleen zeer beperkt verstand van.
Het betreft dus een eerste type saxo VTS, en de ax is een originele GTI. Er is mij ooit verteld dat dit de makkelijkste combi was voor een motorswap qua electra.
MAar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Heeft iemand hier toevallig ooit een beschrijving van gemaakt, of is iemand bereid deze te maken, bijvoorbeeld tekening van een ax, naast die van de saxo leggen en met nummertjes aangeven wat ik waar moet vastzetten?
Anders zijn alle tips ook meer dan welkom.
Edit: Plaatje wat kleiner gemaakt.