Aansluitschema electrische ramen (3drs)

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Fieten.s
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 77
Joined: SunAug27, 2006 12:03:15 PM
Location: Hollandscheveld (vlakbij Hoogeveen)
Contact:

Aansluitschema electrische ramen (3drs)

Post by Fieten.s »

Ik wil CV en electrische ramen op mijn AX gaan bouwen,
Alle onderdelen, zoals raammechanieken en servo's enzo heb ik al, ik mis alleen een aansluitschema van de electrische ramen.
Voor de CV heb ik al een schema van grietje gevonden:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=17435
maar ik kan zo geen schema vinden van de electrische ramen, heeft iemand die misschien ook?
wordt zeer gewaardeerd
gr Sander
Image
Image

Daily: Saxo 1.6 VTS 2000 / Peugeot 306 Cabriolet 2001 (te koop) / C35 RD camper 1986 Cross: AX 1.6 Sport 1987 / Xsara VTS 167pk Sebastien Loeb 2003 Restauratie: AX Sport V.I.P. 1988.

Altijd veel AX, Saxo. Xsara, C2, 106, 206 (cc) en 307 onderdelen te koop!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

ik maak er wel ff 1 ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

In de hoop dat je hiermee verder kan,

Oh en, die 2de knop voor passagierskant is natuurlijk alleen van toepassing als je de bediening in de deur hebt zitten. Als je ze in het midden heb, heb je maar 1 knop per raam en kan je die hele 2de knop overslaan.
Het geld dus alleen als je voor passagiersraam 2 knoppen hebt, 1 in bestuurdersdeur en 1 in passagiers deur.

Rood is '+', groen is '-'(aarde) en de andere zijn signaal draden.

note, die groene draden moeten dus allemaal aarde, op de tekening lijkt het net alsof ze via die 2de knop aarde krijgen maar ze moeten allemaal (apart) aarde!!

Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Geniaal dit!!! :)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Fieten.s
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 77
Joined: SunAug27, 2006 12:03:15 PM
Location: Hollandscheveld (vlakbij Hoogeveen)
Contact:

Post by Fieten.s »

ideaal zo'n schema, ik ga er direct mee aan de gang.

bedankt grietje.

mijn CV werkt al :)

gr Sander
Image
Image

Daily: Saxo 1.6 VTS 2000 / Peugeot 306 Cabriolet 2001 (te koop) / C35 RD camper 1986 Cross: AX 1.6 Sport 1987 / Xsara VTS 167pk Sebastien Loeb 2003 Restauratie: AX Sport V.I.P. 1988.

Altijd veel AX, Saxo. Xsara, C2, 106, 206 (cc) en 307 onderdelen te koop!

Post Reply