Stekker uitlezen ECU?

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Sietse
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 72
Joined: MonJan08, 2007 10:13:20 PM

Stekker uitlezen ECU?

Post by Sietse »

Wie kan mij precies (het liefst met foto) vertellen welke stekker de stekker is die gebruikt moet worden voor het uitlezen van de ECU? Het uitlezen van de storingscodes dus? Ik heb het geprobeerd volgens de uitleg in de FAQ's hier op de site maar mijn motorstoringslampje gaat niet knipperen. Ik denk dat ik dus of niet de juiste stekker of niet de juiste methode had.

Alvast bedankt, Sietse!

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

staan je sleutels in de goede contact stand?

Verder is het een soort stekkertje met 2 aansluitpunten. kan eigenlijk niet missen. (zwart met een borgklipje of groen met metalen zijlipjes)
tja blijft er alleen nog een goede aarde over die je nodig hebt.

verplaatst naar electrisch
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Sietse
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 72
Joined: MonJan08, 2007 10:13:20 PM

Post by Sietse »

Een goede zoals de minpool van de accu? Kan volgens mij niet meer aarde dan dat zijn. Nou goed, binnenkort maar weer 's proberen.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Sietse wrote:Een goede zoals de minpool van de accu? Kan volgens mij niet meer aarde dan dat zijn. Nou goed, binnenkort maar weer 's proberen.


je min pool is geen aarde, zit alleen aan een spreekwoordelijke aarde vast en gebruikt de hele carresorie om elektronen doorheen te pompen :P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Losha
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 182
Joined: FriNov16, 2007 5:37:03 PM
Location: West-Friesland NH

Post by Losha »

denny, als je dan al wijs wilt doen:
je hele auto is eigenlijk niet "geaard", hij staat immers op rubberen banden .... :twisted:

maar ehm .. join the club, krijg mijn 1.1i ook nieet uitgelezen :?
AX 1.1i Image 1990 (sinds 2007 in ons bezit, overgenomen van 1ste eigenaar -beter gezegd van eerste familie)
HDZ - Monopoint A2.2, Verdeler

Post Reply