Dit is niet goed, denk ik...

Moderators: Rock's, webmasters

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Dit is niet goed, denk ik...

Post by MNM(tm) »

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

slecht gelast denk ik :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

wauw!!

dat is een stuk makkelijker naar de sloop brengen dan mijn blauwe momenteel *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

foto 10 en 13 ligt 't front er gewoon onder,

anyway.....zonde van die boom :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Boom heeft zo te zien nog niet eens zo heel veel schade.... Ik vraag me wel af of de mensen hier levend vanaf zijn gekomen, die kunnen nooit meer in de auto hebben gezeten....

En dat je het motorblok uit je auto geworpen krijgt... opzich moet je dan best heeeel erg hard die bomen in rijden *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

daar hoef je niet zo hard voor te rijden hoor :) bekende van m'n neef heeft een Golf VR6 plat gereden, die gasten werden door de zijruitjes naar buiten gekatapulteerd. die auto zag er ook ongeveer zo uit, het feit dat ze buiten lagen heeft ze eigenlijk gewoon gered.
verkeerd lassen kan je gruwelijk veel krachten mee opbouwen icm een aanrijding...
Last edited by kevin.broke on TueFeb19, 2008 7:15:19 PM, edited 1 time in total.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

geen idee, gaan we is proberen.. :P ..Bas ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

en oh ja.. hij/zij reed waarschijnlijk 100 km/h in de 5 :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

ja okay, maar dit is een gewone audi geweest....

Een kennis van ons heeft met een berlingo zo ongeluk gehad, met 80/90 uit de bocht (was ook zon soort weggetje, in frankrijk) en dan tegen een boom in t midden van de auto, zoals deze zegmaar, maar die bestond nog gewoon uit 1 stuk.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

tis dat ik het niet kan zien.. (geen powerpoint en ook geen behoefte aan)
maar ik heb wel een vermoedde om welke het ging, en dan was er op 1 van de foto's de kmteller zichtbaar..
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

klopt idd, volgens mij staat ie op 90.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

grietje wrote:ja okay, maar dit is een gewone audi geweest....

Een kennis van ons heeft met een berlingo zo ongeluk gehad, met 80/90 uit de bocht (was ook zon soort weggetje, in frankrijk) en dan tegen een boom in t midden van de auto, zoals deze zegmaar, maar die bestond nog gewoon uit 1 stuk.....


stappenplan voor dit resultaat:
1. neem een Audi A3 met heftige voorschade
2. neem een tweede Audi A3 met heftige achterschade
3. slijp beide auto's net achter de deuren door midden en trek ze een beetje recht
4. las beide helften aan elkaar en doe dat lekker snel en onnauwkeurig
5. haal het dak eruit en las er al even snel een nieuwe in
6. breng het ding naar de spuiter
7. haal 'm op, assembleer de boel
8. ga een stuk rijden en verbaas je over de slechte wegligging en de vele rammels en kraakjes
9. zet 'm te koop bij ACC Overveen of één van 's Neerlandse betere afzetters
10. wacht tot iemand 'm koopt en daarna tegen een boom parkeert met een gemiddeld gangetje (of tot er iemand achterin rijdt en het dak losspringt :P )

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

tis toch wat.. die persoon kan er idd niet levend uit zijn gekomen.. dat wordt em nooit..
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

JBo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 569
Joined: FriMar31, 2006 8:51:39 PM
Location: Rotterdam

Post by JBo »

Gelukkig kan ik de vader gerust stellen, ik heb het frontje gevonden :idea: , denk ik :wink:

Image
Citroën AX GT '90 & Citroën Saxo 1.4 SX Tropical 5-deurs

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

haha volgens mij wel... maar dan heb je alleen het frontje, misschien was ie liever alleen het frontje kwijt geraakt..
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

:lol:

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

dat was wel goedkoper geweest :(
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Om een boom.....

Post by MrBBQ »

Lekker zeg, al stukje weer bij mekaar zoeken en er weer een nieuwe auto van maken ...... :? Misschien zie je hem weer rijden in Rusland!

Gr Mr Dean :? 8)
Saxo style is sexy style....

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

JBo wrote:Gelukkig kan ik de vader gerust stellen, ik heb het frontje gevonden :idea: , denk ik :wink:

Image


kijk is 3 posts onder de openingpost :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 723
Joined: FriOct01, 2004 2:08:57 PM
Location: Drunen
Contact:

Post by PeterM »

En toch is het gemeen, die bomen hebben niet eens inspraak gehad bij het zo mishandeld worden.

Het hoeft niet een verlaste auto te zijn, als je een auto om een boom heen vouwt komen er ook veel trekkrachten op het geheel, en daar kunnen puntlassen heel slecht tegen. Hier werkt het hebben van veel massa in je nadeel, de energie moet ergens naartoe.

P. :?
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen

Post Reply