boodschapjes doen

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

boodschapjes doen

Post by DuFF »

PAS OP DAAR KOMT HET NIVEAU,

wat krijg je als je superlomp doet, boodschappen gaat doen met een paar vrienden, en dit filmt?

precies boze albert-heijnlui hahaha

http://video.google.com/videoplay?docid ... q=pulpshow

HULDE AAN DIT FILMPJE

en de rest van de filmpjes ook natuurlijk,

pulpshow is echt t? droog :lol:

de rest van de filmpjes zijn hier te vinden
http://video.google.com/videosearch?q=pulpshow
Spreken is goud, Ductape is zilver.

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

Hahahaha,

ik wil ook... :D
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

Simpele Ziel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Simpele Ziel »

Okay :lol:
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl

J5
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by J5 »

Kan hier niet de lol van inzien. Moeten ze met hun eigen spullen doen, maar dan gaan ze waarschijnlijk huilen.
Is altijd leuk met de spullen van een ander. :evil:

Simpele Ziel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Simpele Ziel »

ik ga er wel vanuit dat alles uiteraard betaald is...

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

whehehe axclub a&h meeting??? :twisted:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

J5 wrote:Kan hier niet de lol van inzien. Moeten ze met hun eigen spullen doen, maar dan gaan ze waarschijnlijk huilen.
Is altijd leuk met de spullen van een ander. :evil:
Maar ik snap ook de passieve houding van het personeel niet hoor.. (die gaan vrolijk door met vakken vullen / spiegelen / niksen) even is 't leuk misschien, maar dan wordt t echt wel tijd om in te grijpen!

J5
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by J5 »

Vind het prima als je gek wil doen, maar niet met het eten van iemand anders. Deze AH is van iemand die daar z'n brood mee verdient. Wie draait erop voor de kosten van de klanten die door deze "grap" daar geen boodschappen meer doen? Ik denk niet de grappenmakers.

Vind overigens het personeel bijzonder matig. Dit had na 30 sec. afgelopen moeten zijn. :(

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Ik verbaas me er wel over hoe lang ze hun gang kunnen gaan daar.....personeel zegt niks.....
Image

Simpele Ziel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Simpele Ziel »

Nee, daarom vind ik het ook wel best zo... als het personeel in had gegrepen was het niet uit de hand gelopen..

beetje eigen schuld, dikke bult...

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

J5 wrote:Vind het prima als je gek wil doen, maar niet met het eten van iemand anders. Deze AH is van iemand die daar z'n brood mee verdient. Wie draait erop voor de kosten van de klanten die door deze "grap" daar geen boodschappen meer doen? Ik denk niet de grappenmakers.

Vind overigens het personeel bijzonder matig. Dit had na 30 sec. afgelopen moeten zijn. :(
Vele appies worden ook geleid door 'n aangestelde bedrijfsleider (die moet presteren), terwijl de tent en boedel zelf van de AH holding is; maar of dit ook zo'n ah is weet ik niet. Iig zijn 't wel 'n paar achterlijke kn**sjes die proberen grappig te zijn (op de jackass manier, waar TV allemaal niet goed voor is...).

Origineel vind ik wel de breekijzer-imitatie op 't begin :lol:

Simpele Ziel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Simpele Ziel »

De humor ervan is dat het mogelijk is om de boel zo uit de hand te laten lopen... :wink:

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

En toch moet ik eerlijk zijn, ik vindt het briljant...

Ik neem aan dat ze alles moeten betalen, wat ik niet meer dan logisch vindt hoor...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

J5 wrote:Vind het prima als je gek wil doen, maar niet met het eten van iemand anders. Deze AH is van iemand die daar z'n brood mee verdient. Wie draait erop voor de kosten van de klanten die door deze "grap" daar geen boodschappen meer doen? Ik denk niet de grappenmakers.

Ook al heb ik een paar keer moeten gniffelen ben ik het 100% met J5 eens !

Jammer dat oom agent (onze belastingscenten) langs moet komen om ze te begleiden bij het afrekenen, waarschijnlijk was dat nodig ook.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Rock's wrote:

Jammer dat oom agent (onze belastingscenten) langs moet komen om ze te begleiden bij het afrekenen, waarschijnlijk was dat nodig ook.
maar naast de boodschappenfilm is er natuurlijk ook de sinterklaasterror-film hierbij gaan ze verkleed als sinterklaas en zwarte piet op cadeautocht in, je raad het al DE BART SMIT, en wat gebeurd er? ze hebben dus geen geld bij, en laten alles bij de kassa staan, whahaha.

niet grappig, maar als je het ziet is het komisch, en daar gaat het om, echter vind ik de Kabouter plop-horror varianten heerlijk, vooral de douche-horror :lol:

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Rock's wrote:

maar naast de boodschappenfilm is er natuurlijk ook de sinterklaasterror-film hierbij gaan ze verkleed als sinterklaas en zwarte piet op cadeautocht in, je raad het al DE BART SMIT, en wat gebeurd er? ze hebben dus geen geld bij, en laten alles bij de kassa staan, whahaha.

niet grappig, maar als je het ziet is het komisch, en daar gaat het om, echter vind ik de Kabouter plop-horror varianten heerlijk, vooral de douche-horror :lol:

Post Reply