Glenn@nl wrote:Er zitten mensen in Rock's z'n wie=wie maar te ouwehoeren over zogenaamde " 's" maar wat zijn dit nou eigenlijk? en waar zijn ze voor nodig?
Marc wil er over IRC weinig over kwijt, dus daarom dit topic maar.
in html code is het niets meer dan een spatie
en er moet alleen nog wel een ; achter
Groetjes,
Michel
P.S. voor betere uitleg lees hieronder
Last edited by MBa@NL on SunFeb19, 2006 11:45:40 PM, edited 1 time in total.
q01z wrote:joost dat vind ik wel een beetje onverantwoordelijk, bezuinigen op je veiligheid.. het is al 1 vd zwakste plekken vd AX en dan ga jij het weglaten??
Jah, maar al je   er 3x per jaar uitknalt dan gaat dit wel irriteren....
ach jah.... wat kan ik zeggen...zwak puntje van de AX....
Wel grappig dat de mensen die de   van de AX niet kennen waarschijnlijk allemaal met een kapotte rondrijden....als hij dan gerepareerd wordt dat weten ze volgens mij niet wat ze memaken....
Waarschijnlijk hen ik mijn eerste AX weggedaan omdat de   kapot was..... toen wist ik het nog niet.
Popmart wrote:Mijn  's rammelt een beetje, en bij een bocht naar links piept hij ook. Zou het beter zijn dat ik de huidige vervang door de groene versies?
Groene of rode maakt niets uit.... groene is alleen beter voor het millieu geloof ik.
Mogelijk moet je er ff een schuurpapiertje langshalen en liggend terug zetten
Popmart wrote:Mijn  's rammelt een beetje, en bij een bocht naar links piept hij ook. Zou het beter zijn dat ik de huidige vervang door de groene versies?
Groene of rode maakt niets uit.... groene is alleen beter voor het millieu geloof ik. Mogelijk moet je er ff een schuurpapiertje langshalen en liggend terug zetten
stelletje zotten, ga nou niet m'n topic verprutsen met die rare praat, vertel eerst gewoon wat 't zijn en of mijn 1.0 er ook van voorzien is (dan wel kapot of heel)
Glenn@nl wrote:stelletje zotten, ga nou niet m'n topic verprutsen met die rare praat, vertel eerst gewoon wat 't zijn en of mijn 1.0 er ook van voorzien is (dan wel kapot of heel)
Zeker heeft de 1.0 er ook. Dacht alleen dat ie op een andere plaats gemonteerd is als bij een GT.
Rock's wrote:Jah, maar al je   er 3x per jaar uitknalt dan gaat dit wel irriteren....
Dat is bij jou altijd wel een avontuur ja Wat doe jij trouwens om ze 3x /jaar te moeten vervangen??
Bij mijn plaisir heb ik ze gelijk met de d-riem laten doen, doen het nog steeds, al 14 maanden nu
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage