
waarschijnlijk omdat je in eerste instantie die stekkers niet weet te vinden

Moderators: Rock's, webmasters
En daar komt ie nou meePeterM wrote:Verslik me niet zo snel.
Maar waarom heb je niet alle bedrading in het dashboard vast laten zitten en de stekkers rondom losgemaakt?
Zo gaan dashboards er in de fabriek ook in.
P.
Echt waar? Oh sorry, d8 dat je type 1 en type 2 dash zo kon omwisselen?q01z wrote:arne, type2 dash he!master-arnie wrote: Suc6 ermee, hoop voor je dat je ophangpunten niet afgebroken zijn, want die zijn zwaar brak. Ik heb 2 nieuwe aluminium punten moeten maken.
dat zit iets anders vast..
Ziet er lastiger uit als het is hoor. Alles past maar op 1 plek!Brutus wrote:Damn.. die laatste foto..
als ik zo zou wakker worden en mijn auto zo zou aantreffen zou ik wensen niet wakker te worden of ooit begonnen te zijn aan zo;n klus!
Damn..
(daarom was je vast effe aan het tjekken bij Denny?)
Haha, had ik ook uit voorzorg gedaan. Maar die bedrading is zo kort gelaten dat je zo weet bij welke schakelaar hij hoort. En zo niet, dan past de stekker nog maar op 1 plekq01z wrote:uit voorzorg: gewoon alle stekkertjes labelen.. bij mij staat er netjes op waar het in hoortscheelt me iig weer zoekwerk!
Sander wrote:Mijn axie is op dieet. Stoelen zijn er uit bekleding is eruit. Nou die stukken asfalt op de vloer wegbikken. Die 15 kilo isolatie achter het dashboard weghalen. En dan.............................. gaten dichtlassen. Want hij heeft nogal het een en ander aan roest.