onnodig scheuren in je auto....
Moderators: Rock's, webmasters
misschien ff het een en ander schoonmaken? En het is niet zo dat je meteen op de 160 zit. Het is wel ff tijdje doortrekken met wint in de rug.. En tja, de spoiler die zorgde bij mij voor de downforce 

Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
-
- AX Spaster Mammer
met de 1.4 nog niet harder gekomen dan 160 

Klik Hier!!
Klik Hier!!
-
- AX Spaster Mammer
kakanox wrote:FoxHunter wrote:met de 1.4 nog niet harder gekomen dan 160
gaat ie niet harder of heb je nog niet harder gereden? -> heb jij dan wel een 1.4 injectiehuis/spruitstuk/computer?
volgens mij wel

Klik Hier!!
Klik Hier!!
joehoe jongens
dit topic ging over scheuren
en over onnodig scheuren: bestaat dit dan? als je scheurt is dit altijd wel nodig toch.. of je hebt haast of je hebt er behoefte aan
scheuren met mijn 1.0 gaat niet zo hard.. maar ik vind het heerlijk om een willekeurige auto op ergens rond de max door een bocht heen te gooien!

en over onnodig scheuren: bestaat dit dan? als je scheurt is dit altijd wel nodig toch.. of je hebt haast of je hebt er behoefte aan

scheuren met mijn 1.0 gaat niet zo hard.. maar ik vind het heerlijk om een willekeurige auto op ergens rond de max door een bocht heen te gooien!

jah.....
en met die lekker weke vering van de standaard ax heb je al vrij snel het gevoel dat je bruut hard door de bocht gaat...(is niet zo, je staat in feite zowat stil.
We hebben ook nog een new beetle met hele grote brede wielen/banden en als ik dat ding probeer bij te houden in de bocht dan vlieg ik er met gemak uit....
de 1.1 die we als eerste auto hadden wilde trouwens makkelijk 160 hoor.....was een 4-bak dus dat gaf dan wel een kolereherrie....
en met die lekker weke vering van de standaard ax heb je al vrij snel het gevoel dat je bruut hard door de bocht gaat...(is niet zo, je staat in feite zowat stil.
We hebben ook nog een new beetle met hele grote brede wielen/banden en als ik dat ding probeer bij te houden in de bocht dan vlieg ik er met gemak uit....
de 1.1 die we als eerste auto hadden wilde trouwens makkelijk 160 hoor.....was een 4-bak dus dat gaf dan wel een kolereherrie....
-
- AX Spaster Mammer
TTF wrote:mn rode GT haalde de 165 ook maar net.. :S
mmmm doe je iets niet helemaal goed.
Hij ging toch echt harder

Joost wrote:tja uhm ik scheur nooit onnodig in de AX
q01z wrote:joehoe jongensdit topic ging over scheuren
en over onnodig scheuren: bestaat dit dan? als je scheurt is dit altijd wel nodig toch.. of je hebt haast of je hebt er behoefte aan![]()
Jij snap het

ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer
Heey, ik was laatst ook ff een stoplichtsprintje aan het houden met een mg-f, maar mn ax begon zo rond de 6500 tpm in te houden. Dus toen maar doorgeschakeld. Helaas moest ik t wel afleggen. Maar ja als ik in een dikke mg zou rijden liet ik me ook niet om de oren rijden door een ax van 120 euro!
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"
-
- AX Spaster Mammer
blueduck wrote:Heey, ik was laatst ook ff een stoplichtsprintje aan het houden met een mg-f, maar mn AX begon zo rond de 6500 tpm in te houden. Dus toen maar doorgeschakeld. Helaas moest ik t wel afleggen. Maar ja als ik in een dikke mg zou rijden liet ik me ook niet om de oren rijden door een AX van 120 euro!
wel door de mijn grijze, en die was 600