Aanhangers wet rijbewijs B

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

kevin.broke wrote:dubbelasser heeft geen kentekenverplichting hoor! Ik ben al diverse malen aangehouden met een dubbelassertje zonder nl...
ja maar een paardentrailer wel :P:P Altijd; anders kan je er namelijk nooit een paard in vervoeren
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

kevin.broke wrote: Die heeft ook een maximummassa van 900 totaal (het is een lichte jongen ja..), maar heb nog geen gezeik gehad ivm twee assen... alleen een melding dat ik me aan de 750kg regel moet houden vanwege de witte plaat..
gelukkig kent de politie zelf zn regels ook niet ;) officieel mag dat ook niet, maar moet je de aanhanger officieel terug laten keuren; waarbij de maximum massa dus word verlaagd
Het zou niet zo zijn en mogen zijn dat afhankelijk van de platen die je voert het mag of niet ;-) Laadvermogen is voertuig gebonden en niet plaat gebonden... En nogmaals, een paardentrailer terug keuren zie ik echt niemand doen (wat voor nut heeft dat, dan kan je er hoogstens 1 shetlander in zetten ofzo :P) en zal dus altijd eigen platen hebben...
Maar als je zegt dat je het met die andere aanhanger ook lukt, moet je het gewoon doen :P

Ik ben nog nooit aangehouden met mn knol en trailer; ik weet niet in heoverre de politie dingen checkt

Maja goed, ik zelf zou het dus niet doen en nog liever gewoon rijden met eigen platen, maar dat is mijn keuze!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

mja ik moet binnenkort ver weg een auto op gaan halen... als ik de heenweg met witte plaat kan rijden kan m'n meissie in één ruk door de terugweg voor d'r rekening nemen, snap je? :D voorheen kon ik namelijk via een vriend waar ik nu heibel mee heb een sterke trekwagen lenen..

maar helaaz, je hebt gelijk.

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

haha, ach je kunt er altijd een witte opgooien, en op de terug weg een gele. OP dat moment kunnen ze je niet controleren.. dus dat is het proberen waard...
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Post Reply