Maar waarom ik voor electro gekozen heb is dat het veel minder onderhouds gevoelig is, accu erin en gaan (teminste als je brushless rijdt).
Wat wel leuk is aan nitro is het geluid

Maar ik vondt voor de zogenaamde parkeerplaats rijders (waar ik me zelf ook in zie) een nitro gauw saai worden je rijdt een paar keer op en neer en je bent het al snel zat. Een electro kan je veel beter aanpassen om mee tedriften en dan ben je echt een hele middag bezig zonder je tevervelen. Is erg verslavend om onder de knie tekrijgen en als je het kan is het leuk om het met een groep tegelijk tedoen op een parcours.
Meestal gebruik ik daarvoor borstel motoren met 17X3 lekker veel koppel ideaal voor driften ! eens in de zoveel tijd nieuwe koolborstels erin en het anker afdraaien en je kan weer !
De borstel loze motor die ik in de yokomo heb is niet echt geschikt voor driften (tesnel) dus daar grip ik mee (zelfde als je met een nitro doet).
En dan de savage, dingen knallen overal doorheen en overheen! heerlijk omdaar even mee tespelen in het bos en flinke jumps temaken