Kakelbont wrote:Maarre dat het verboden is is inderdaad te belachelijjk voor woorden. Vanaf 2005 moet elke lidstaad van de EU voldoen aan de norm dat 2% van al het wegverkeer op biobrandstof rijdt. In Duitsland halen ze dat bijna. En in Nederland nog geen 0.001% Houdt dus in dat onze regering eind dit jaar enorme sancties (miljoenen praten we dan over) krijt opgelegd vanuit Brussel. In 2010 moet zelfs elke lidstaat 10% van al het wegverkeer op Biobrandstof hebben rijden. Ken je nagaan wat een boetes we dan krijgen van de EU.
Waarom denk je dan ook dat ze zoveel boetes gaan geven aan iedereen? Geld moet toch ergens vandaag komen
accijna naheffing loopt op was de accijns op iets van 1000 liter ofzo. Maar dan loont het nog. Ow voor de duidelijkheid. De politie mag je tankinhoud niet controleren. Dat mag alleen de douane
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Kakelbont wrote:Vanaf 2005 moet elke lidstaad van de EU voldoen aan de norm dat 2% van al het wegverkeer op biobrandstof rijdt. In Duitsland halen ze dat bijna. En in Nederland nog geen 0.001%
En door het plantaardig rijden missen ze bergen accijns natuurlijk.
Bergen accijns kunnen ze nooit missen als 0,001% van Nederland op biodiesel rijd.
Regeren is vooruitzien is het gezegde. In Nederland kunnen ze dus NIET regeren!
Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94
die zaak tegen de mensen die op bloemetjes olie willen rijden vind ik gewoon kippeneukerij ze doen tegenwoordig alles om aan geld te komen die vuile aasgieren
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond