Witte AX 1.1 gespot
Moderators: Rock's, webmasters
Witte AX 1.1 gespot
Toen ik vandaag mijn auto parkeerde in een woonwijk in Heerlen (woonwijk naast de afslag Brunssum), zag ik een witte 1.1 TE met kenteken YJ-11-FG staan.
Hij had lichtmetaal, geblindeerde ruiten achter, spoiler en een GT bumper met mistlampen.
Verder viel nog op dat er dobbelsteentjes aan de binnenspiegel hingen, er een blauw doorzichtige gsm houder aan het type 1 dash dat en dat er zwarte stoelhoezen met een rood randje in zaten.
Zover ik weet is dit geen clublid dus heb ik op school ff snel een flyer uitgeprint en op de terugweg onder de wisser gestopt.
Hij had lichtmetaal, geblindeerde ruiten achter, spoiler en een GT bumper met mistlampen.
Verder viel nog op dat er dobbelsteentjes aan de binnenspiegel hingen, er een blauw doorzichtige gsm houder aan het type 1 dash dat en dat er zwarte stoelhoezen met een rood randje in zaten.
Zover ik weet is dit geen clublid dus heb ik op school ff snel een flyer uitgeprint en op de terugweg onder de wisser gestopt.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
-
- AX Master Spammer
Re: Witte AX 1.1 gespot
bad_my84 wrote:Zover ik weet is dit geen clublid dus heb ik op school ff snel een flyer uitgeprint en op de terugweg onder de wisser gestopt.
Haha! hulde
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
bart wrote:hehehe die was van mij en ben wel al lid heb alleen nog niet zoveel gepost maar moet je nageven dat het een strakke acties was! zit je bij mij op school dan (hogeschool zuyd) ?
Dus toch
Ik zit idd ook op Hszuyd, ik kom maar af en toe met de auto (1x per week) en ik had je auto al eerder gezien, maar toen kwam ik steeds van school terug en nu had ik eindelijk de kans
Popmart wrote:Ik wist niet dat we nog meer leden uit Heerlen hadden ( op mij en Rik na) Welke wijk was dat om precies te zijn?
Euhm, als je de autobaan vanaf Maastricht richting Heerlen (A76 geloof ik) de afslag Brunssum neemt, einde afrit rechts en dan weer de eerste rechts, een woonwijk in.
Ik weet niet hoe het daar het, zet daar alleen de auto neer als ik naar school ga
Khad me eigenlijk ingeschreven omdat ik ook problemen had met me banden (185/55 r14) maar daar weet niemand echt iets op volgens mij.
Ik woon overigens in grasbroek das aan de andere kant van het centrum maar ben zo lui om toch iedere dag met de auto naar school te gaan en die in welten neer te zetten . Welke opleiding volg je overigens? Ik volg nu eerste jaar bouwkunde.
Ik woon overigens in grasbroek das aan de andere kant van het centrum maar ben zo lui om toch iedere dag met de auto naar school te gaan en die in welten neer te zetten . Welke opleiding volg je overigens? Ik volg nu eerste jaar bouwkunde.
Ik doe informatica. Ik zit officieel in het 2de jaar maar volg nu het derde jaar en nog een paar vakken uit het eerste jaar
Hmmz Grasbroek, zegt me helemaal niks, maar ik ken de weg in Heerlen ook echt niet goed, kan de school en m'n oma vinden, daar heb je het zo ongeveer wel mee gehad.
Ik ben idd ook zo lui dat ik overal met de auto naartoe ga, station (5 km.), vriendin (1 km.) enz.
Hmmz Grasbroek, zegt me helemaal niks, maar ik ken de weg in Heerlen ook echt niet goed, kan de school en m'n oma vinden, daar heb je het zo ongeveer wel mee gehad.
Ik ben idd ook zo lui dat ik overal met de auto naartoe ga, station (5 km.), vriendin (1 km.) enz.