de titel vam dit topic krijgt ineens een hele andere betekenis...wat een wanhopig slap geouwehoer door bepaalde mensen...maar goed, we gingen het netjes houden, dus laat ik dat ook maar doen dan...
Zit nu op school, midden tussen de collega's mn verontwaardigdheid af te reageren....
Oja, klein detail, mn ax staat weer stil...ging vanmorgen tijdens rijden weer stotteren, steeds langzamer rijden en uiteindelijk stoppen of nog net stapvoets rijden, als stotterend Ik weet jet ook nniet meer. hier is ie al 3 keer voor bij de garage geweest...
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Anders toch maar een om (nog) erger te voorkomen? Denk dat je doel wel duidelijk is en dat kan ook wel bereikt worden als dit onderwerp gesloten is?? (of misschien kun je dit onderwerp verplaatsen naar frustraties?)
O ja, en als iets je niet zint (of als we te ver gaan), zeg dat dan gewoon hoor!
Oja, klein detail, mn AX staat weer stil...ging vanmorgen tijdens rijden weer stotteren, steeds langzamer rijden en uiteindelijk stoppen of nog net stapvoets rijden, als stotterend Ik weet jet ook nniet meer. hier is ie al 3 keer voor bij de garage geweest...
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit op te lossen is met alleen maar injectorreiniger. Wat zeiden ze bij de garage? Misschien een idee om deze vraag te plaatsen bij techniek? Daar komen ook de wat serieuzere mensen.
Zag bij 'techniek' een soortgelijk probleem staan dus heb even gereageerd...
Maar ik ga heeel eerlijk zeggen, heb al gezocht en gekeken naar een andere auto... Ben het zoooooo zat....en de rekeningen blijven maar komen...dus...even maandag afwachten, dan gaan we weer naar de garage....
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Annelies wrote:Zag bij 'techniek' een soortgelijk probleem staan dus heb even gereageerd...
Maar ik ga heeel eerlijk zeggen, heb al gezocht en gekeken naar een andere auto... Ben het zoooooo zat....en de rekeningen blijven maar komen...dus...even maandag afwachten, dan gaan we weer naar de garage....
En heb alleen nog maar gekeken naar een andere auto. Ik zou dan nog wel een klein beetje mee kunnen doen, want het is ook frans...Peugot...maarrrrr nog niks is zeker!!
OMG eerst HE-LE-MAAL knettergek van d'r AX-je maar bij het minst geringste probleempje haakt ze alweer af Beetje jammer hoor... met zo'n instelling MAG je niet eens op de camping komen hahahah
sorry, ik vond dat ik hier ook MOEST meespammen hihi
Citro?nAXDriver wrote:OMG eerst HE-LE-MAAL knettergek van d'r AX-je maar bij het minst geringste probleempje haakt ze alweer af Beetje jammer hoor... met zo'n instelling MAG je niet eens op de camping komen hahahah
Citro?nAXDriver wrote:OMG eerst HE-LE-MAAL knettergek van d'r AX-je maar bij het minst geringste probleempje haakt ze alweer af Beetje jammer hoor... met zo'n instelling MAG je niet eens op de camping komen hahahah
Jij gaat er al vanuit DAT ze komt?
Nahjah... als ik alleen al kijk naar het aantal nutteloze posts hier @ forum, dan past ze er wel tussen (h? Sander en Bruut-man )
Maar oke... misschien is ze, als 't "puntje" bij het "paaltje" komt, toch wel benauwd voor al die enge Ax-clubbers (vooral Sander met ze mooie sikje haha)[/u]
Remy wrote:Ow mijn god, je bent even een maand of 5 niet meer op het forum aanwezig. Kom je gezellig terug, blijkt dat we ook naast de altijd handige technische informatie topics en de gezellige slappe geouwehoer topics ook een "dating-iets" hebben.
Mensen ik kan maar 1 ding zeggen, we worden steeds volwassener als AX-Club !!! Waar gaan we straks mee beginnen naast een AX-vraagbaak, een AX-kledinglijn en een AX-dating-ding ???