Ik koop dus van een vriend van me een sideskirt setje. Nu is dit een apart setje. Die zijn gewoon lange rechte dorpelverbreders, en 4 wielkasten, die helemaal naar beneden naar de dorpelverbreders doorlopen. Het heeft ook geen structuur, gewoon helemaal glad... Schijnt superspeciaal te zijn, ik heb het setje al een keer gezien(vandeweek ophale), maar nog nooit op een ax gemonteerd gezien... Weet iemand er meer van?
sander... er zijn zoveel verschillende dat ik echt niet zou weten welke je zo zou bedoelen.. ik zou zeggen, plak ze er met een tapeje op vast.. pak een stoel en een biertje/colaatje.. en ga dr een half uurtje naar zitten kijken..
sta tussendoor af en toe op om ze opnieuw vast te plakken, met dit weer plakt er niet zoveel..
cituning heeft toch zo'n rechte dorpelskirt en wielwogen die tot aan de dorpel doorlopen, niet???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
he bedankt voor het mailtje, maar ik zie hem er niet echt tussen staan, die grijze AX op het circuit lijkt er het meeste op qua wielkasten, maar er zitten geen dorpelverbreders op...