Owke ik heb in het verleden een paar keer een ongeluk gehad, maar altijd trouw mijn premie betaald, 58 euro in de maand nooit problemen mee gehad. Todat je een half jaar weg gaat en ze je polis sluiten. Ja meneer we nemen uw opgebouwde noclaim tredes niet meer over en we kijken alleen nog maar naar u schadevrije jaren die in de - staan. Dus u moet nu 102 euro per maand gaan betalen. Ja als u uw rechtsbijstand verzekering open had laten staan, wat u trouwens niks had gekost dan hadden we nog gewoon u noclaim tredes kunnen overnemen en betaalde u 58 euro per maand. ........... Ik weet niet waar die verzekering Interpolis mee bezig is, maar dit is pure burocradsie en het idee is ik heb geen 102 euro in de maand dus kan ik mijn ax naar de sloop rijden. Iemand nog interesse in een ax, deuk in de zijkant apk tot nov 2006 perfecte motor
dus lekt geen olie of iets degelijk km stand 145000 perfect motortje voor als de jouwe kapot is, of natuurlijk gewoon als goede auto met deuk in de zijkant
owja het betreft een 1.1 gte uit 92
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
Maareeh.. je zit in principe in de laagste verzekeringsklasse kwa auto, als je een andere wagen neemt is het alleen maar duurder. Zou lekker effe verhuizen naar een andere verzekeraar.
Elsje wrote:en bij emerpark assuradeuren via Citroën club nl?
I'm loving them 300 eur all risk
Wil ik ook doen ja, All Risk
Heb nu WA, maar als straks de auto weer helemaal klaar is zou ik echt hartstikke ziek worden als 1 of andere imbeciel hem sloopt...