met een platte schroevendraaier, eventueel met een zakdoekje eromheen heel rustig stukje voor stukje loshalen. Dan met thinner/wasbenzine de restjes goed oppoetsen en eventueel met commandant bijpolijsten
20-08-2007 wordt geschiedenis geschreven
Voer voor je hoedenplank, tast toe proef die woofer...
kakanox wrote:als je voorzichtig doet niet (he Drake )
ik ken iemand met een witte kenteken plaat en rood/roze letters die het laatste restje probeerde weg te halen met een sponsje.
na 1 zijkant sierstrips gedaan te hebben kwam ie tot de ontdekking dat de schuurkant toch niet zo'n heel geweldig idee was.
Ik gebruik zovaak een spons met een schuurkant.
Maak ik mijn gladde meegespoten bumper mee schoon. Anders ben je helemaal een eeuwigheid bezig om al die vliegen eraf te krijgen.
Ik heb in ieder geval geen last van krassen door een schuurspons. Maar wellicht dat de kleur zilver een voordeel heeft.
Die logo's heb ik er ook gewoon afgetrokken zonder lak mee te trekken.
ja dat verwarmen is een goed idee, en mocht er iets mee getrokken worden dan plak ik er wel wat overheen(weet nog niet wat, misschien logo "sport" ofzo weet ik et)...
je kan ook een stukje visdraad pakken en dan achter je logo langs "zagen" werkt super en dan na de tijd met thinner de lijm resten weg halen heb ik ook zo gedaan en je hoeft niet bang te zijn dat je je lak beschadigd met een schroevendraaier of iets dergelijks
hans106xsi wrote:je kan ook een stukje visdraad pakken en dan achter je logo langs "zagen" werkt super en dan na de tijd met thinner de lijm resten weg halen heb ik ook zo gedaan en je hoeft niet bang te zijn dat je je lak beschadigd met een schroevendraaier of iets dergelijks