Lekke uitlaat, En Erger!!!!!!!
Moderators: Rock's, webmasters
Lekke uitlaat, En Erger!!!!!!!
Ja hoor dat hebben wij weer .
Net op de meeting een dempertje omgeruild zodat ie lekker stil is, rijden we (met 5 man achter elkaar )naar huis toe, komt chris bij et stoplicht naast me staan, wij geven gas(Chris is natuurlijk sneller) en potverdorie hoor ik toch een brom
Zijn we in Uithoorn maar even gestopt om te kijken (alleen Glenn reed nog achter ons en stopte ook) en ja hoor lag ie er bijna onder vandaan.
Maar ff een nood reparatie met een stukje snoer wat nog achterin lag en zo naar huis gereden, thuis aangekomen ff goed gekeken en ja hoor, is m'n flens helemaal verot. Maar........ gelukkig hadden wij laatst een auto gesloopt en daar zat een goed uitlaat systeem onder dus het is alweer gemaakt.
Ware het niet dat ik nu dus weer met een sport demper rijdt
Net op de meeting een dempertje omgeruild zodat ie lekker stil is, rijden we (met 5 man achter elkaar )naar huis toe, komt chris bij et stoplicht naast me staan, wij geven gas(Chris is natuurlijk sneller) en potverdorie hoor ik toch een brom
Zijn we in Uithoorn maar even gestopt om te kijken (alleen Glenn reed nog achter ons en stopte ook) en ja hoor lag ie er bijna onder vandaan.
Maar ff een nood reparatie met een stukje snoer wat nog achterin lag en zo naar huis gereden, thuis aangekomen ff goed gekeken en ja hoor, is m'n flens helemaal verot. Maar........ gelukkig hadden wij laatst een auto gesloopt en daar zat een goed uitlaat systeem onder dus het is alweer gemaakt.
Ware het niet dat ik nu dus weer met een sport demper rijdt
Last edited by Citrosan on SatJun17, 2006 9:26:04 PM, edited 1 time in total.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
God jah, dat was nog ff een noodstop
Daar was die dikke saab/audi cabrio achter me niet zo blij mee
Maar heeft de uitlaatpijp inmiddels alweer iets meer speling met de grond?
En 10 km verder had ik bij 't onoverzichtelijke kruispunt in Leimuiden nog 'n nieuwe Swift aan 't toeteren gekregen (groen is niet groen in leimuiden )
Daar was die dikke saab/audi cabrio achter me niet zo blij mee
Maar heeft de uitlaatpijp inmiddels alweer iets meer speling met de grond?
En 10 km verder had ik bij 't onoverzichtelijke kruispunt in Leimuiden nog 'n nieuwe Swift aan 't toeteren gekregen (groen is niet groen in leimuiden )
-
- Moeder Overste
Volgens mij wil de auto helemaal geen standaard demper!!!!!
Vandaag weer een poging ondernomen om de standaard demper er onder te zetten, alles tot in de puntjes toe voorbereid.
moest alleen de sportdemper van de rest van de pijp af slijpen en de nieuwe flens er aan lassen!
Maar goed, we zijn niet verder gekomen als onderdeel 1, het slijpen!!
het is namelijk niet leuk om een stukje van je arm mee te slijpen met de slijptol en dus de hele middag bij de dokterspost en de eerste hulp in het ziekenhuis gezeten!
gelukkig zijn er geen slagaders en pezen geraakt, maar paulus mag mooi de rest van het weekend niet meer klussen.
Vanavond met een collega de pijp weer dichtlassen en de uitlaat monteren, dat krijg ik alleen niet voor elkaar!!!!
DUS OPGEPAST MET DE SLIJPTOL, OOK AL HEB JE ER AL ZO VEEL ERVARING MEE!!! (DAT BLIJKT MAAR WEER)
Vandaag weer een poging ondernomen om de standaard demper er onder te zetten, alles tot in de puntjes toe voorbereid.
moest alleen de sportdemper van de rest van de pijp af slijpen en de nieuwe flens er aan lassen!
Maar goed, we zijn niet verder gekomen als onderdeel 1, het slijpen!!
het is namelijk niet leuk om een stukje van je arm mee te slijpen met de slijptol en dus de hele middag bij de dokterspost en de eerste hulp in het ziekenhuis gezeten!
gelukkig zijn er geen slagaders en pezen geraakt, maar paulus mag mooi de rest van het weekend niet meer klussen.
Vanavond met een collega de pijp weer dichtlassen en de uitlaat monteren, dat krijg ik alleen niet voor elkaar!!!!
DUS OPGEPAST MET DE SLIJPTOL, OOK AL HEB JE ER AL ZO VEEL ERVARING MEE!!! (DAT BLIJKT MAAR WEER)
Uitlaat zit er weer onder, net samen met een kennis gedaan, de AX kan weer rijden (maar nog steeds niet met de standaard demper!!)
Cindy
Best wel raar om samen met je collega onder de auto te liggen!
Speederdd, jouw demper is niks mis mee hoor!!!
Cindy
Best wel raar om samen met je collega onder de auto te liggen!
Speederdd, jouw demper is niks mis mee hoor!!!
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Ouch!
Sommige dingen doe ik ook liever met een dremel (of soms zelfs de zaag) dan met een slijptol....
Gelukkig dat er niks heel ergs is gebeurd.
Sterkte!
Sommige dingen doe ik ook liever met een dremel (of soms zelfs de zaag) dan met een slijptol....
Gelukkig dat er niks heel ergs is gebeurd.
Sterkte!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
-
- Drempelkiller
Lees ik net dit topic en alle pech die je overkomen is dit weekend, Paul sterkte gewenst van deze kant.
Ik ben blij dat wij dit weekend van de AX'en zijn afgebleven anders was het bij ons waarschijnlijk ook wel misgegaan.
Wij hebben een weekendje Friesland gedaan, mooi weer en een auto + caravan met onderdelen mee terug genomen.
Groetjes, Henk
Ik ben blij dat wij dit weekend van de AX'en zijn afgebleven anders was het bij ons waarschijnlijk ook wel misgegaan.
Wij hebben een weekendje Friesland gedaan, mooi weer en een auto + caravan met onderdelen mee terug genomen.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Spaster Mammer