Verdomme, laatste twee dagen is mijn linkerachterband steeds zachter aan het worden. Bang dat het een kwik-fit banden 10-daagse oplossingkje moet gaan worden...
NEEEEEEEEEEEE....... geen Kwik shit !!!!!!,...... die smeren je gelijk 4 nieuwe banden en een uitlaat aan + ze geven je het idee dat je binnen 15 minuten de weg weer op kan....... meestal duurt het een uurtje of 4 !
Ga gewoon ff nar een garagebedrijfje of een echte bandenhandel, dan ben je meestal met een tientje klaar
Rock's wrote:NEEEEEEEEEEEE....... geen Kwik shit !!!!!!,...... die smeren je gelijk 4 nieuwe banden en een uitlaat aan + ze geven je het idee dat je binnen 15 minuten de weg weer op kan....... meestal duurt het een uurtje of 4 !
Ga gewoon ff nar een garagebedrijfje of een echte bandenhandel, dan ben je meestal met een tientje klaar
Dan moet ik wel 500 meter verder rijden Kga em eerst goed oppompen kijken of hij wel echt leegloopt daarna ff langs de bandenhandel.
ff opkrikken, bandje los, steuntje of bierkrat eronder en een lift regelen naar de bandenboer, misschien kan je na vijf minuten weer terug om je bandje te monteren.
Browny wrote:ff opkrikken, bandje los, steuntje of bierkrat eronder en een lift regelen naar de bandenboer, misschien kan je na vijf minuten weer terug om je bandje te monteren.
Heb em er net ondervandaan gehaald, maar het lijkt wel alsof ik door een spijkerfabriek ben gereden, zie zo al 3 spijkers zitten. MOrgenochtend kijken wat ze bij de bandenboer zeggen, maar ik ben bang dat er nieuwe onder moeten. MOet ik er dan gelijk 2 nieuwe ondergooien ivm ongelijkmatige slijtage?
Browny wrote:ligt aan de andere band, voor de wegligging is het wel het beste maar als de andere band nog zo goed als nieuw is is het zonde van je geld.
zou wel voor 2 nieuwe gaan, andere bandje dan als reservewieltje gebruiken, denk dat het origineel al aardig oud is
Hmm huidige reserveband is 155, mijn lm banden zijn 165. Gaat helaas niet dus. Ik rijd morgen ff met de band naar een profile tyrecenter hier en vraag of hij nog te redden is met een prop of dat ik beter een nieuwe band kan monteren. Andere band ziet er nog redelijk tot goed uit dus ik ga het proberen om op 1 band te houden.
IceByte wrote:165 is geen probleem hoor op 13'' staal
OHw okee, trouwens nog een vraagje, ik wil eventueel als het niet teveel kost en ik moet toch twee nieuwe achterbanden hebben wat plattere banden hebben voor een sportiever uiterlijk, ik heb nu dus 165/65 wat is nog functioneel? Kan dat ook plattere banden achter dan voor ( die komen wel mettertijd als ik weer geld ervoor overheb)
IceByte wrote:plattere banden gaat lastig, dan zit je met je wieldiameter die veranderd, plattere band is normaliter grotere velg nemen
Daar had ik niet aan gedacht;) NIeuwe velgen is weer duurder nee dat doen we maar niet. Morgen eerst maar naar de bandenboer kijken offie em niet zo kan repareren. Ik vind het zo zonde om een nieuwe band te kopen, hij is verder nog prima qua profiel en slijtage.
Jaja ik kan moeilijk van mijn centen af;) Kopen vind ik nu eenmaal een vies woord :P
Kakelbont wrote:Achterbanden naar voren, en dan 1 nieuwe band kopen en die achter leggen.
Nieuwe band kost je zoveel niet
Het is de achterband die lek is .
Net ff de losse band opgepomp, en ff flink gespuugd bij de spijkers, 1tje was maar klein die haalde ik met mijn nagel weer uit, maar een ander zat er volgens mij al een tijdje in die was al aardig aan het roesten, en de laatste daar kwamen de luchtbelletjes omhoog. Dus dat is denk ik de boosdoener.