total admin boven men avatar???
Moderators: Rock's, webmasters
total admin boven men avatar???
ineens staat er boven men avatar total admin??? 1aprilgrap ofzo 

AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Is idd een leuke grap zie ik ook staan
En als je dan boven aan op je profiel klikt en dan intrumentenpaneel ofzo staat er jij bent niet bevoegd hiervoor ook niet op 1 april:)
Wel leuk bedacht mijn complimenten
edit: dit staat er ; Je bent niet bevoegd om dit board te beheren! Ook niet op 1 april

En als je dan boven aan op je profiel klikt en dan intrumentenpaneel ofzo staat er jij bent niet bevoegd hiervoor ook niet op 1 april:)
Wel leuk bedacht mijn complimenten

edit: dit staat er ; Je bent niet bevoegd om dit board te beheren! Ook niet op 1 april

AX Soupapes 16 
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Total admin??
Bij mijn naam staat nou Total admin
wat heeft dat te zeggen eigelek???
wat heeft dat te zeggen eigelek???

:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:
Koele Styling

Total admin
Waarom ben ik total admin, ( staat bij m'n naam, ) maar kan ik niks extra volgens mij?
1 april grapje?
Of kan ik wel meer maar weet ik dat alleen niet.
1 april grapje?
Of kan ik wel meer maar weet ik dat alleen niet.
Hier ook iemand die er vanmorgen volledig ingetuind was
Op het werk van een maat had de directie gisteren het "nieuwe" lease automodel bekend gemaakt; een witte mondeo (!), waar het bedrijfslogo er zo zat opgeplakt dat het een halve rally auto was geworden

Op het werk van een maat had de directie gisteren het "nieuwe" lease automodel bekend gemaakt; een witte mondeo (!), waar het bedrijfslogo er zo zat opgeplakt dat het een halve rally auto was geworden

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- AX Spaster Mammer