Rode ax 1.1 TE
Moderator: webmasters
-
- Bedreven AX driver
Rode ax 1.1 TE
Bij de Jumbo super in Rosmalen op 22-02een rode ax 1.1 TE, met spoiler, kenteken ZS-25-PB. Verder niks bijzonders, zag er behoorlijk gebruikt uit.
Blonde chauffeuse.
groet, Tom
Blonde chauffeuse.
groet, Tom
-
- AX Spaster Mammer
Re: Rode AX 1.1 TE
Bedoel je nu dat de chauffeuse er gebruikt uitzag of de AX?Heer Bommel wrote:Bij de Jumbo super in Rosmalen op 22-02een rode AX 1.1 TE, met spoiler, kenteken ZS-25-PB. Verder niks bijzonders, zag er behoorlijk gebruikt uit.
Blonde chauffeuse.
groet, Tom

zal allebei wel zijn, de meeste auto's zien er uit naar hoe de eigenaar de auto onderhoud, en zo zie je meteen wat voor iemand iskakanox wrote:Bedoel je nu dat de chauffeuse er gebruikt uitzag of de AX?Heer Bommel wrote:Bij de Jumbo super in Rosmalen op 22-02een rode AX 1.1 TE, met spoiler, kenteken ZS-25-PB. Verder niks bijzonders, zag er behoorlijk gebruikt uit.
Blonde chauffeuse.
groet, Tom

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
Moet ik hieruit concluderen dat Ellen beschreven kan worden als "dof en doorleefd, maar wel karakteristiek"?DuFF wrote: zal allebei wel zijn, de meeste auto's zien er uit naar hoe de eigenaar de auto onderhoud, en zo zie je meteen wat voor iemand is
:angry
Das een goeie Duff lach me helemaal krom hiero 

Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
-
- AX Spaster Mammer
tja, ik was vroeger duffer dan nu, en die vorige auto van mij paste echt bij mij, iedereen vond t ding belachelijk, maar ik hield er echt van, lieve 'Bella'
ookal starte ie niet in 1 keer, als ie aanwas, was ie ook aan, en nooit gezeik mee gehad,
sinds ik de ax heb, mis ik dat lijpe wagentje wel, en ik ben suffer dan ooit..

ookal starte ie niet in 1 keer, als ie aanwas, was ie ook aan, en nooit gezeik mee gehad,
sinds ik de ax heb, mis ik dat lijpe wagentje wel, en ik ben suffer dan ooit..
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Heer Bommel wrote:Bij de Jumbo super in Rosmalen op 22-02een rode AX 1.1 TE, met spoiler, kenteken ZS-25-PB. Verder niks bijzonders, zag er behoorlijk gebruikt uit.
Blonde chauffeuse.
groet, Tom
ik heb ze allebei nog niet gezien. Binnenkort rij ik ook naar Jumbo Rosmalen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- Bedreven AX driver
Rode ax en gebruikte chauffeuse
Zo, als je (vette) reacties wilt, moet je hier dus posten. Wie is overigens Ellen, want de enige Ellen die op de ledenlijst staat rijdt een GT.
En heren, de chauffeuse zag er niet gebruikt uit. Al mag je er van uit gaan dat ze dat al wel is
En heren, de chauffeuse zag er niet gebruikt uit. Al mag je er van uit gaan dat ze dat al wel is

-
- AX Spaster Mammer
Re: Rode AX en gebruikte chauffeuse
Ellen aka misswibbel is mijn vriendin, rijdt idd een GT, en ik refereerde aan een artikeltje in de AutoWeekHeer Bommel wrote:Zo, als je (vette) reacties wilt, moet je hier dus posten. Wie is overigens Ellen, want de enige Ellen die op de ledenlijst staat rijdt een GT.