Rock's en AX....

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Rock's en AX....

Post by Rock's »

Ik ben werkelijk vereerd dat mensen willen sponsoren om mij aan een AX te helpen, en ik moest wel een traantje wegpinken....

Een inzamelaktie heb ik echt niet nodig hoor, ik heb de munten er wel voor 8) ... ik zal even uitleggen waar het wel om gaat...

De Red Devil AX wil ik graag addopteren, met als reden om in de scene te blijven...... dit is voor mij DE club,..... ik wil geen buitenbeentje zijn of worden, maar helaas heb ik weinig om over te vertellen waardoor ik toch een beetje aan de zijlijn sta mee te brullen...

Ik laat het lot bepalen of de Red Devil in leven blijft (klink wel heel dramatisch)

de redenen dat ik niet boven de 350,- ga zijn simpel....
- Ik heb geen extra auto nodig
- Mijn vrouw vindt eventuele adoptie prima,...Maar ik zou nu weer uit moeten gaan leggen dat er nog 50 bijmoet...
- Red devil heeft nog maar een paar dagen apk, en ik weet niet of er verder veel aan moet gebeuren.

Maar aan de andere kant is dit denk ik wel de enige AX die mij de scene weer in kan helpen, dit omdat het precies is wat ik zoek.... hij is mooi en heeft een goede prijs omdat er wat werk aan zit die ik zelf kan herstellen...en....350,- om in de scene te blijven vindt ik prima :wink:
Tsja,......voor 350,- kan ik ook mooie spullen voor de Mazda kopen.........

Het lot zal beslissen..... :angel12: ..... ik ben met beide optie's gelukkig :)

Maar wat mij zekers ook gelukkig maakt is dat mensen mij graag aktief op het forum willen zien .... :3some: :occasion5: :occasion9:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

tja als ik op dit moment geen 1.1 had, was voor mij de keuze snel gemaakt.. die 50 euro meer of minder....

verlies zul je er toch nooit op maken...
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

zeg dan dat je het verschil eventueel door 2 wilt delen en dan voor 375 de auto meeneemd bij wijze van, eventueel kan ik wel helpen met het ophalen van de auto indien gewenst.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Drake wrote:zeg dan dat je het verschil eventueel door 2 wilt delen en dan voor 375 de auto meeneemd bij wijze van, eventueel kan ik wel helpen met het ophalen van de auto indien gewenst.

Het is absoluut geen geldkwestie, eerder een gevoelskwestie.....
Als het een geldkwestie zou wezen dan zou ik het helemaal niet doen (denkend aan apk en vakkundig op (laten) knappen van de schade )

Mocht er toch nog iets ondernomen worden zou het super zijn als je met transport kon helpen,....... :oops: ik kan op korte termijn denk ik niemand vragen.. :cry: :oops: ...zekers niet als ik het na morgen hoor.)
Last edited by Rock's on TueFeb14, 2006 7:59:16 PM, edited 1 time in total.
Image

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Rock's wrote:
Mocht er toch nog iets ondernomen worden zou het super zijn als je met transport kon helpen,....... :oops: ik kan op korte termijn denk ik niemand vragen.. :cry: :oops: .)

tuurlijk kan jij dat wel 8)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

reddevil?

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

Rock's wrote:
Drake wrote:zeg dan dat je het verschil eventueel door 2 wilt delen en dan voor 375 de auto meeneemd bij wijze van, eventueel kan ik wel helpen met het ophalen van de auto indien gewenst.

Het is absoluut geen geldkwestie, eerder een gevoelskwestie.....
Als het een geldkwestie zou wezen dan zou ik het helemaal niet doen (denkend aan apk en vakkundig op (laten) knappen van de schade )

Mocht er toch nog iets ondernomen worden zou het super zijn als je met transport kon helpen,....... :oops: ik kan op korte termijn denk ik niemand vragen.. :cry: :oops: ...zekers niet als ik het na morgen hoor.)

Ik ben anders, mits het niet al te ver is, ook wel helpen om hem op te gaan halen. Ik heb een busje en een aanhanger... En B-E rijbewijs, ook niet onbelangrijk...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Hey Aad, ik kom sleutelen hoor! Mocht dat je sneller over de streep trekken :D

citro-power
AX Master
AX Master

Re: Rock's en AX....

Post by citro-power »

Rock's wrote:ik wil geen buitenbeentje zijn of worden, maar helaas heb ik weinig om over te vertellen waardoor ik toch een beetje aan de zijlijn sta mee te brullen...

Ach Aad. Ook dat went na alweer twee jaar AXloos te zijn...

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Tja wat moet je hierop zeggen. Ik zou het erg leuk vinden als Aad ook weer ging AXen. Aad rocks!

Maar om red-devil nou een poot uit te draaien voor 50 euro vindt ik ook niet echt sportief. :roll: 400 euro is al 3x niks voor zo'n mooie AX.
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

master-arnie wrote:Maar om red-devil nou een poot uit te draaien voor 50 euro vindt ik ook niet echt sportief. :roll: 400 euro is al 3x niks voor zo'n mooie AX.

Ik ben ook van mening dat het niet per se 350 hoeft te worden... maar om nou een mooie AX te slopen en te laten staan (voor beide partijen) omdat er over 50 eurootjes gekibbeld moet worden vind ik nog VEEEL slapper.

Vandaar dat ik op het idee kwam om wat bij te dragen, maar dat was niet de bedoeling.

Dus: Heren, zeur niet zo en los het samen op :)

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Ging aad om het feit dat red devil eerst zei bieden vanaf 300 euro.
Aad doet een bod van 350 euro, en opeens moet de auto minimaal 400 kosten, wat ook niet veel is, maar het is raar dat eerst de auto opeens voor boven de 300 weg kan en dan opeens minimaal 400. Dan snap ik aad wel.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Drake wrote:Ging aad om het feit dat red devil eerst zei bieden vanaf 300 euro.
Aad doet een bod van 350 euro, en opeens moet de auto minimaal 400 kosten, wat ook niet veel is, maar het is raar dat eerst de auto opeens voor boven de 300 weg kan en dan opeens minimaal 400. Dan snap ik aad wel.

Dat snapte ik ook al. Maar daarom had ik juist weer zoiets van: Heren ZEIK niet zo en los het samen op.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Drake wrote:Ging aad om het feit dat red devil eerst zei bieden vanaf 300 euro.

Oh, dat heb ik dan gemist, maar dan nog....
Freude am Fahren.

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

ik vind ook dat Aad weer AX-rijder moet worden, met de grootste reden... Als die opgeknapt is en hij hem verkoopt ik hem wel weer overneem :P
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Vanaf zaterdag hoor ik er weer echt bij 8) :3some:

wanneer is er weer een Nieuwegein meeting :wink: :lol:
Image

citro-power
AX Master
AX Master

Post by citro-power »

proficiat.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

jeeeeeeeeee
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

effe googlen

Image

Image

Image

Image

Image
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Gefeliciteerd Aad! Zou ook weer eens tijd worden :) Eens een AX, altijd een AX :D
Image

Post Reply