ff berichtje plaatsen of je 'r wel of niet bent, dan zet ik het hieronder in een makkelijk lijstje.
greetz
DuFF
==============================================
op verzoek van pcrodent een lijst gemaakt, post je bericht en ik voeg je toe aan de lijst, je kunt kiezen uit : aanwezig,afwezig of niet zeker
aanwezigen en afwezigen en twijfelgevallen:
Q01z__________= wel aanwezig Tank_Driver____= wel aanwezig Gertjuh________= wel aanwezig Joost__________= wel aanwezig Rio97_________= wel aanwezig Musketier______= wel aanwezig Drake_________= wel aanwezig pcrodent_______= wel aanwezig Tim @x________= wel aanwezig gti alkmaar_____= wel aanwezig First___________= wel aanwezig + vriend DuFF__________= wel aanwezig Icebite_________= nog niet zeker Browny________= nog niet zeker Henk_Bats______= nog niet zeker Master Arnie____= nog niet zeker kakanox_______= nog niet zeker blueduck_______= nog niet zeker Eriks__________= nog niet zeker Ben86_________= nog niet zeker Wolfje_________= nog niet zeker Peter__________= niet aanwezig Glenn@nl_______= niet aanwezig Citrosan________= niet aanwezig Opa Cees GT____= niet aanwezig Citro_power_____= niet aanwezig TTF____________= niet aanwezig Hellduke________= niet aanwezig Mark___________= niet aanwezig Citro?nAXDriver__= niet aanwezig Thommes_______= niet aanwezig Anouschka______= niet aanwezig AX-Powah_______= niet aanwezig Rob Gt__________= niet aanwezig Rock's__________= niet aanwezig Rebel GTI_______= niet aanwezig
maar, tussen nieuwegein en belgi?, wat ligt er 'ongeveer' in het midden?
Zeeland,....een uitstekende provincie om een meeting te houden, vooral in de zomer.
zon zee en strand, en ik, Q01z en Tank_Driver en nog een paar leden mischien, zullen de leuke locaties wel weten hier.
Maar Belgi? is denk ik ook wel te doen, alleen je kan beter een locatie in het midden uitkiezen voor iedereen. omdat er dan meer mensen kunnen ivm de afstand.
ik heb nog nooit een belgisch lid gezien op een meeting, maar je kan anders gerust op de meeting komen hoor . ik rij regelmatig naar maastricht en dat is opzich nog te doen.
DuFF wrote:maar, tussen nieuwegein en belgi?, wat ligt er 'ongeveer' in het midden? Zeeland,....een uitstekende provincie om een meeting te houden, vooral in de zomer. zon zee en strand, en ik, Q01z en Tank_Driver en nog een paar leden mischien, zullen de leuke locaties wel weten hier. Maar Belgi? is denk ik ook wel te doen, alleen je kan beter een locatie in het midden uitkiezen voor iedereen. omdat er dan meer mensen kunnen ivm de afstand.
groeten
DuFF
niet iedereen komt uit het zuiden..
ritje nieuwgein is voor mij is toch weer zo;n 350 km heen en terug..., met de gti op 100 km na een tankje vol...
sorry hoor maar je moet er iets voor over hebben voor een meeting, toch? 20 euro is toch niet veel? Als je een auto kan rijden kan je die 20 euro ook wel missen of word het allemaal betaald? Des te meer geld heb je over. en anders kan je er toch voor sparen? Elke week 5 euri's Kan je na een maand al op meeting. Aangezien het een keer in de twee maanden is heb je dan al 40 euro gespaard, kan je zelfs wat te eten en te drinken kopen, en uiteraard een rondje geven aan die malle hollanders.
Voor een keertje is zo'n afstand toch geen ramp. Ik ben ook wel eens in Apeldoorn geweest, maar zulk soort geintjes moet je inderdaad neit te vaak doen.
thommes wrote:sorry hoor maar je moet er iets voor over hebben voor een meeting, toch? 20 euro is toch niet veel? Als je een auto kan rijden kan je die 20 euro ook wel missen of word het allemaal betaald? Des te meer geld heb je over. en anders kan je er toch voor sparen? Elke week 5 euri's Kan je na een maand al op meeting. Aangezien het een keer in de twee maanden is heb je dan al 40 euro gespaard, kan je zelfs wat te eten en te drinken kopen, en uiteraard een rondje geven aan die malle hollanders.
Afgelopen 2x ging ik gratis omdat ik allemaal dingetjes te koop had. Da's ook een manier