14 min. asocial rij gedrag!
Moderators: Rock's, webmasters
14 min. asocial rij gedrag!
De BMW Z3
tja.. het is koel om te zien.. maar het zou nooit mogen gebeuren! Althans, niet op de openbare weg!
tja.. het is koel om te zien.. maar het zou nooit mogen gebeuren! Althans, niet op de openbare weg!
Leuk filmpje
Ben natuurlijk niet zo'n voorstander van aso-rijgedrag, maar als je het toch niet kan laten, doe het dan wel waar je geen gevaar vormt voor andere weggebruikers. Aso-rijgedrag is nou eenmaal iets wat bestaat en zal blijven bestaan, maar breng anderen die er niets mee te maken hebben en er ook niets mee te maken willen hebben niet in gevaar!
Hoe weet jij eigenlijk dat hij is overleden dan?
Vriendin is "helemaal weg" van em, maar ik denk nie dat zij weet dat hij al et hoekje om is gegaan. Anders had ik er ook wel wind van gekregen...

Ben natuurlijk niet zo'n voorstander van aso-rijgedrag, maar als je het toch niet kan laten, doe het dan wel waar je geen gevaar vormt voor andere weggebruikers. Aso-rijgedrag is nou eenmaal iets wat bestaat en zal blijven bestaan, maar breng anderen die er niets mee te maken hebben en er ook niets mee te maken willen hebben niet in gevaar!
q01z wrote:ook van wijlen GhostRider overigens..
RIP
Hoe weet jij eigenlijk dat hij is overleden dan?

Vriendin is "helemaal weg" van em, maar ik denk nie dat zij weet dat hij al et hoekje om is gegaan. Anders had ik er ook wel wind van gekregen...
q01z wrote:ik heb het al van verschillende kanten gehoord (die elkaar niet kennen)
hij schijnt zichzelf doodgereden te hebben.. wat uiteraard niet heel erg gek is
Neeh, ok. Dat verw88 ik ook wel. Had natuurlijk wel kl*te geweest als ie dood was gegaan door een overval of zo of een vaag virus

Nu is ie tenminste gegaan toen ie bezig was zijn ding te doen.
FF een paar dingetjes:
- Die vent in die BMW Z3 M Coup? heeft een verrekte goede wagenbeheersing (net als die motoragent, alleen is dat dan weer MOTORbeheersing ipv WAGENbeheersing)
- Er wordt errug hard gereden (230+)
- Ik vind niet dat dit zou moeten kunnen op de openbare weg (maar dat is mijn mening)
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
TjizZzuH wrote:FF een paar dingetjes:
- Die vent in die BMW Z3 M Coup? heeft een verrekte goede wagenbeheersing (net als die motoragent, alleen is dat dan weer MOTORbeheersing ipv WAGENbeheersing)
- Ik vind niet dat dit zou moeten kunnen op de openbare weg (maar dat is mijn mening)
haha.. effe een verbetering.. Het is geen Agent op de motor...
Tis gewoon een motorcoureur.. Althans, die titel krijgt ie van mij

Brutus wrote:TjizZzuH wrote:FF een paar dingetjes:
haha.. effe een verbetering.. Het is geen Agent op de motor...
Tis gewoon een motorcoureur.. Althans, die titel krijgt ie van mij
Maar die motor heeft WEL een sirene en blauwe knipperlichten eropzitten
Hij gedraagd zich idd ook wel als een motorcoureur
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
die kan je toch overal opzetten Thijs
kijk maar naar het type motor als hij net wegrijd..
de bestuurder van die politiemotor is de GhostRider zelf...
ben ik bijna meer onder de indruk van de rijeigenschappen van die gast op die StreetFighter! toch de mindere motor vd 2 (wel lichter) en flink wat actie neer zetten!

kijk maar naar het type motor als hij net wegrijd..
de bestuurder van die politiemotor is de GhostRider zelf...
ben ik bijna meer onder de indruk van de rijeigenschappen van die gast op die StreetFighter! toch de mindere motor vd 2 (wel lichter) en flink wat actie neer zetten!

q01z wrote:ik heb het al van verschillende kanten gehoord (die elkaar niet kennen)
hij schijnt zichzelf doodgereden te hebben.. wat uiteraard niet heel erg gek is
wel raar nooit geweten dat een dooie nog motor kon rijden. het wordt trouwens al bijna 3 jaar verkondigd dat ie zich dood heeft gereden maar er blijven nieuwe films uitkomen van hem. er is er weer 1 in oktober uitgekomen. dus ik vind het wel vreemd dan
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E

-
- AX Spaster Mammer
hij is niet overleden.
net zo'n idioot (die in Frankrijk een LANG stuk snelweg rond Parijs wist af te leggen in een kwartiertje) heeft zichzelf aan gort gereden, GhostRider leeft nog steeds.
Weet niet hoe die Franse gozer heette, maar hij noemde zich ook iets als GhostRider, vandaar dat dit telkens verward wordt.. GhostRider is inmiddels alweer 2x in Nederland geweest om opnames te maken, zowel op de A12 als op de A2.
Wie wel ook dood schijnt te zijn (al weet ik dat weer niet zeker) is Kart Vader. Voor meer info over wie het is zie kartvader.com
Daarnaast, over dit rijwerk... kan je veel zeggen maar die Z3 rijder weet al wie hij achter zich heeft. Als ie niet zo zou driften was ie 'm nl. allang kwijt geweest
Verder... turbokit op de motor? Are you sure? >> Ik hoor geen dumpvalve en ik vind 'm ook niet opvallend veel sneller op toeren dan onderin.. Zal dan wel, maar dan kan ie blijkbaar niet veel van z'n vermogen kwijt op die bandjes..
net zo'n idioot (die in Frankrijk een LANG stuk snelweg rond Parijs wist af te leggen in een kwartiertje) heeft zichzelf aan gort gereden, GhostRider leeft nog steeds.
Weet niet hoe die Franse gozer heette, maar hij noemde zich ook iets als GhostRider, vandaar dat dit telkens verward wordt.. GhostRider is inmiddels alweer 2x in Nederland geweest om opnames te maken, zowel op de A12 als op de A2.
Wie wel ook dood schijnt te zijn (al weet ik dat weer niet zeker) is Kart Vader. Voor meer info over wie het is zie kartvader.com

Daarnaast, over dit rijwerk... kan je veel zeggen maar die Z3 rijder weet al wie hij achter zich heeft. Als ie niet zo zou driften was ie 'm nl. allang kwijt geweest

Verder... turbokit op de motor? Are you sure? >> Ik hoor geen dumpvalve en ik vind 'm ook niet opvallend veel sneller op toeren dan onderin.. Zal dan wel, maar dan kan ie blijkbaar niet veel van z'n vermogen kwijt op die bandjes..