Omdat ik het advies kreeg om mijn carb er eens af te halen, goed schoon te maken en de pakkingen te vervangen, de vragen:
- Welke pakkingen moet ik allemaal hebben?
- Hoe haal ik 'm eraf, kwestie van kabels/ leidingen lostrekken en de schroefjes eraf halen, en klaar?
- Kan ik de carb zelf ook uit elkaar halen of moet ik daar niet aan beginnen en gewoon schoonmaken waar ik aankom?
Carbje
Moderators: denny, vtspower, webmasters
jij hebt een 1.1 toch?
die carb is vrij eenvoudig.. ik denk alleen niet dat die pakkingen zomaar te krijgen zijn, misschien dat je ze bij Solex nog kan bestellen, maar dat moet je dus even uitzoeken!
verder is het niet echt gevaarlijk zolang je onthoud waar alles zat en niets loshaalt waarvan je niet weet waarom je het loshaalt (overbodige dingen dus)
1.1 carbjes zijn wel aan te komen, dus lekker zelf doen :D beetje wasbenzine en een tandenborstel doen wonderne.
die carb is vrij eenvoudig.. ik denk alleen niet dat die pakkingen zomaar te krijgen zijn, misschien dat je ze bij Solex nog kan bestellen, maar dat moet je dus even uitzoeken!
verder is het niet echt gevaarlijk zolang je onthoud waar alles zat en niets loshaalt waarvan je niet weet waarom je het loshaalt (overbodige dingen dus)
1.1 carbjes zijn wel aan te komen, dus lekker zelf doen :D beetje wasbenzine en een tandenborstel doen wonderne.
Ik had idd ook al eens gekeken voor die pakkingen, maar zag ze nergens staan.
Maar zit er niet nog een kwak benzine in de leiding ofzow, als ik dat hier op de tegels gooi is m'n pa niet zo heel erg blij met me. Mag ik waarschijnlijk met dat tandenborsteltje de tegels gaan poetsen
Maar zit er niet nog een kwak benzine in de leiding ofzow, als ik dat hier op de tegels gooi is m'n pa niet zo heel erg blij met me. Mag ik waarschijnlijk met dat tandenborsteltje de tegels gaan poetsen
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
bad_my84 wrote:Ik had idd ook al eens gekeken voor die pakkingen, maar zag ze nergens staan.
haha euhm het stukje na de pomp zit idd nog benzine in.. niet zo heel veel en als je het voorzichtig doet kan je het misschien wel opvangen.. als je er een doek onder houd gaat dat wel goed!
owhja.. schoonmaken ook niet in je kamer doen als je wit behang en een ongelakt-blank bureau hebt, die vlekken krijg je er niet meer uit, heb er vast nog wel fotos van!
-
- AX super weirdo
bad_my84 wrote:Hoe? iets overtrekken op papier op karton kan ik ook wel, maar heb je daar dan speciaal 'pakking-papier' voor ofzow?
Jep heb je speciaal materiaal voor.... Zou alleen niet weten waar je dat als particulier kan halen. Misschien bij een auto-materialenzaak... Ik heb het ooit eens bij mijn oude stage plek gehaald. Was een motoren revisie bedrijf.
Freude am Fahren.