Dit schijnt toch wel een zwak punt te zijn op de ax. Ben nu ondertussen aan m'n derde kleine franse voiture bezig maar allemaal hadden ze maar een paar draadjes die werkten.
De huidige blauwe service werken ook alleen maar de bovenste 4 van.
In de winter wel k*t, als je ook geen achterruitewisser hebt.....
Geen enkel probleem, zowel wisser als verwarming werken beide voor de volle 100%.
Je kan speciale lak/lijm krijgen die je over de onderbrekingen kan smeren, als je het tenminste kan vinden.
Nog een geluk dat het maar een klein wagentje is. Gewoon even de blowers uit het dashbord op warm en omhoog via het dak laten blazen en je ruit is zo vochtvrij!
Eriks wrote:Gewoon even de blowers uit het dashbord op warm en omhoog via het dak laten blazen en je ruit is zo vochtvrij!
Je komt badend in het zweet de auto uit maar je had in ieder geval goed zicht (mijn passagiers zeuren ook altijd dat het zo warm is bij mij in de auto )
IceByte wrote:Geen enkel probleem, zowel wisser als verwarming werken beide voor de volle 100%. Je kan speciale lak/lijm krijgen die je over de onderbrekingen kan smeren, als je het tenminste kan vinden.
Die onderbrekingen zijn niet zo moeilijk te vinden maar als je daarn met dat speciale spul de onderbrekingen weer dichtsmeerd is dat echt geen gezicht, dat spul heeft een andere kleur dan je verwarming zelf en valt dus verschrikkelijk op
Nu met gereviseerde kop en nieuwe pakkingen.
Vaarwel olie lekkage!!!!!!!!!!!!!! :wave
of je relais is stuk! Kwam er vandaag toevallig achter dat er een relais zit in je zekeringkastje, bij mij groen, dat in het circuit zit langs je achterruitverwarming.
Kakelbont wrote:hmm beter een paar vlekken, dan ijs op de achterruit. Iemand enig idee hoe dat spul heet?
pff, ik zou et zo niet weten, zou ff moeten kijken of dr hier nog iets van staat ergens....
Hier niets gevonden, maar mbv google heb ik het spul gevonden:
ja bij mij werken er op die hele ruit misschien 2 of 3 lijntjes WEL, oftewel helemaal k*t dus, hoe moeilijk of makkelijk is het vervangen van de ruit? Of zit je dan meteen met de hele ruit en de klep samen?
je kan de ruit apart vervangen, maar die is verlijmd en het schijnt verdomd lastig te zijn om dat weer voor elkaar te krijgen. Je kan idd beter de hele klep vervangen.
ja daar was ik al bang voor, dat is het me niet waard denk ik
Ik had ook nog even gekeken of ik de defecten in de ruit kon zien, maar het leek allemaal 100% ononderbroken te zijn gek genoeg..