Fontys/ IBG

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

Fontys/ IBG

Post by q01z »

ik weet niet wat er erger is.. mijn voormalige school (Fontys PTH) of IBG!

ze maken er allebij iig een compleet potje van..

ik kreeg net een mailtje van een docent waarom ik niet aanwezig ben geweest bij de les!

en dat terwijl ik toch wel duidelijk niet over ben.. ik had namelijk 12SPU terwijl ik er 30 moest hebben.

ik heb echter van school nooit een bindend studieadvies gekregen, alleen het verzoek om mijn lage aantal punten te verklaren (wat ik dus braaf gedaan heb schriftelijk).

IBG is al bijna net zo leuk, ik had mn studiefinanciering opgezegt en een week later mn OV ingeleverd.. nu moet je dat bewijs van inlevering zoiezo al 5jaar bewaren, op straffe vd dood of erger. Maar het opzeggen van mijn StuFI is uiteraard niet doorgekomen, dus ik ontving vorige week keurig een brief waarom ik dat nog niet gedaan heb met bijgevoegt een wijzigingsformulier.. waar ik ondertussen ook mijn adreswijziging op moest doorvoeren (5voud; 1x huidig adres, 1x nieuw adres, 1x adres vader, 1x adres moeder, 1x post adres!)

dat opgestuurt met een copy van de vorige opzegging erbij gestopt. leek me duidelijk.
krijg ik vandaag weer een brief, waarom ik mijn wijziging niet door heb gevoerd!

AAARGGGGGGGGGGGGHHHH
Image

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Ik heb dan weer mazzel met m'n uni - heb niet betaald maar ben wel ingeschreven (???). Toch maar eens vragen of het allemaal klopt nu :D
Maar ik hou m'n hart vast voor als ik binnenkort het huis uit ga, of ze dan meteen m'n 150 ?/maand extra overmaken....
Kijk uit, een Cactussssss

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Lohran »

Bij mij op school gaat het ook lekker (Hogeschool van Amsterdam, Leeuwenburg).
Ik had wel boven de 40 studiepunten gehaald, maar niet alle projecten. Ik kreeg dus een bindend afwijzend studieadvies. Hier heb ik een bezwaarschrift op gestuurd en heb de kans gekregen om mijn motivatie te tonen om door te gaan (ik wil alleen nog door voor m'n propedeuse). Maandag kon ik dat dus doen (al behoorlijk laat) en ze zouden dan deze week laten horen of ik door mag of niet. Tot op heden heb ik nog niks vernomen, ik heb vanmiddag ook nog gemaild, maar niks gehoord hoor! Slecht vind ik dat.

Post Reply